Krullen

dinsdag 27 november 2012

Het staat altijd leuk, wat slag in je haar. Ik slaap zelf vaak met een vlecht in. Je haar kriebelt niet in je nek en je hebt de volgende morgen weinig klitten en niet te vergeten krullen. Het handigst is om de vlecht te maken aan de kant waar je niet op slaapt. Een gewoon normale rechte vlecht, kan irritant liggen als je op je rug ligt.

Je kan ook krulspelden indoen voordat je gaat slapen. Ik heb ze zelf niet, maar ze lijken me niet echt fijn. Ik heb er zoals je leest geen ervaring mee. Het kan ook hartstikke fijn liggen hoor.

Als je de foto ziet door de duisternis heen, zie dat het resultaat het waard is.




Ik had op internet gezocht en een handig trucje gevonden, hoe je ook je haar natuurlijk kunt krullen.

  Klik hier om naar de website te gaan.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D