Catrice ♥ Cat Eyes ♥ Eyeliner Pen

dinsdag 8 juli 2014


Vandaag review ik voor jullie deze eyeliner van de nieuwe collectie van Catrice. Deze eyeliner is van de zelfde collectie als de oogschaduw van vorige week. Ik was erg te spreken over de kwaliteit, dus misschien ook van deze eyeliner. Ik heb er in Opgemaakt & favorieten van de maand Juni over gepraat, maar nu is het tijd voor een uitbreid review!



Ik vind het uiterlijk ontzettend leuk! De ananas erop maakt het ontzettend schattig en het matte uiterlijk met de glimmende dop is gewoon perfect op elkaar afgestemd. 


Ik heb C01 Black for gold. De eyeliner belooft lang te blijven zitten en een goede zwarte kleur te hebben. Klinkt goed!


De eyeliner is 6 maanden houdbaar, vreemd. Meestal zeggen ze dat een eyeliner 3 maanden houdbaar is, waar ik het trouwens ook niet mee eens ben.


Het puntje is erg breed wat fijn werkt.


De eyeliner trekt een beetje in de lijntjes. Alleen is de eyeliner niet op alle delen van de streep en het hartje even zwart. Hmm.. Minpuntje nummer 1.


Op mijn oog is de eyeliner ook erg licht. Ik zie niet echt een goede zwarte kleur. Ik zelf vind het prima als een eyeliner zo is, want ik wil niet ontzettend zwarte ogen krijgen, maar dit is niet de bedoeling. 


Conclusie
Het uiterlijk is prima. Het puntje is fijn, maar de diep zwarte kleur die ze beloven zie ik nergens terug. De eyeliner is goed, maar niet diepzwart. Jammer! Ik vind de eyeliner voor mij prima, maar ben je op zoek naar een eyeliner met een duidelijke zwarte kleur raad ik je deze eyeliner af.

Je kan de eyeliner kopen bij Catrice verkooppunten als Kruidvat voor 3,59.

Wat zijn jouw eisen voor een goede eyeliner?

Liefs Maaike

8 opmerkingen:

  1. Dat is jammer! Maar ik wil ook geen pikzwarte, haha. Je hebt gelijk, dit is iets te weinig qua zwarte kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ie een wat mindere diep zwarte kleur heeft. Hij heeft wel een mooie volume.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat er zo weinig kleur vanaf komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mvr. Annie Jantjes8 juli 2014 om 18:58

    De foto' s zijn matig, en de kwaliteitvan de foto' s ook.
    Verder is ale netjes ingevoerd, en word alles goed uitgelegd. Het cijfer van de bloggers comissie voor jouw blog is een middel 7-
    Tip : Het beste is een goede, camera van kwaliteit hebben, geen merkloze 3de hands camera van bijvoorbeeld de aldi. Als ik kijk naar de kwaliteit van de foto' s, denk ik dat het een merkloos derde hands ding is. de foto' s zelf zijn soms afgesneden, wat erg lelijk staat.
    - Mvr. A. Jantjes

    Lid van De Nationale Bloggers Comissie

    De jonge bloggers die dit ook lezen : Je kan altijd mij of een van mijn collega' s tegen komen op je blog! Dan vertellen we alles over de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Zou u ergens anders uw mening willen uiten en niet hier? Oké, als je het bericht 1x plaatst, maar niet op elk artikel. Nog een fine dag!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  5. Annie, ga dan op een blog kritiek geven die bijvoorbeeld 5000 reacties per bericht krijgt, en niet bij een blog met een paar reacties..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weet jij trouwens elodie' s blog link nog? had hem opgeslagen maaar is weg door stom virus op computer :(

    Ik heb een trojaans paard virus opgelopen, ik wou unity player downloaden, kreeg ik dus een neppe, en trojan horse ging dus alles verwijderen en zo ben ik mijn presentatie voor een vriendin kwijteraakt, druk beig met overnieuw maken :( Eerst wist ik neit wat er aan de hand is, en die hacker las gwn alles mee, dus ik typte in google : hoe verwijder je unity player die het niet doet? En die heeft het wrs gelezen, en toen stuurde hij een onbekend anti-virus progamma, pop-up kanniet wegklikken en moet scannen. en toen zei dat ding dus dat er een trojan horse op de pc zit, en toen zat er een knop : los op. ik drutke daarop, moest je er 100 euro voorbetalen! gelukkig ging kaspersky ) mijn antivirus) snel die virus verwijderen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Elodie is helaas gestopt met bloggen.

      Wat een vreemd en naar verhaal. Blij dat alles voor het grootste deel is goedgekomen

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D