New Nail stuf

vrijdag 28 december 2012

Hoihoi,
Ik was even bij de Action en heb lekker veel nagellakspullen gekocht. Ik heb ook al van alles uitgetest!
Nepnagels, niet voor op mn eigen nagels. Het lijkt me wel een keertje leuk om te doen. Maar om te lakken, zo kan ik oefenen, en het is gewoon leuk. Je zal het niet verwachten, maar 1 zo'n pakje kost 0,54. Ik heb er daarom ook 4 gekocht.
2 Stempel setjes. 1 Setje kost 0,99. De lakjes erachter krijg je erbij, maar je kan ook met gewoon normale. Je kan dan de vormpjes, die op het ijzer staan op je nagels krijgen. Binnenkort laat ik het resultaat zien+ Tips.
Het zijn pakketjes van 3 nagellakjes. Elk pakketje kost 1,49. Van links naar rechts. De blauwe is een crack nagellakje. De zwarte is een normaal nagellakje. De doorzichtige is een basic coat, ik heb er daar nog 1 van. Die zit bij zo'n pakketje. Die daarnaast is zilver en een normaal lakje. De paarse is weer een crack. Het is echt een goede kwaliteit, dat verwacht je ook niet voor die prijs.
Het zijn pakketjes van 2 pakjes. Ik heb er meteen 2 meegenomen, omdat ze bij mij snel opgaan. 1 pakketje van 2 pakjes kostte dacht ik 1,49. Niet erg duur. Het zijn wel dunne doekjes, maar opzich te doen. Ze wissen goed, en zijn zonder aceton. Er zit ook een fris geurtje aan.
Dit zijn 5 nagelvijltjes, die het goed doen. Je had ook nog andere printjes, maar deze vond ik veruit het leukst. Ze doen het ook prima. En kosten 1,39.

Ik was aldus goed geslaagd. Er volgen meer artikels over de spullen, zoals de nagellakjes, en de stempels. Je  zult ze vanzelf zien verschijnen!

Liefs Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D