Vlecht yourself

dinsdag 11 december 2012

Hoihoi, ik heb wat leuke vlecht filmpjes gevonden. Voor het maken van bijvoorbeeld de watervalvlecht, of de vissengraat.
Ze zeggen ook wel dat je er wat dikker haar voor nodig hebt. Maar ik vind het wel een ontzettend leuke vlecht. Het is niet al te moeilijk als je het snapt. Ik ga het zelf ook een keer uittesten.
Deze is leuk voor gym, of voor op het strand. Als je het eenmaal door hebt, kan je hem snel maken. Het is alleen wel lastig om bij jezelf te maken.

Hier is een haarband vlecht. Echt ontzettend leuk lijkt me die. Hij lijkt me ook niet al te lastig. Het staat schattig en ook weer stoer!

En de gewone vlecht zoals wij kennen. Als je nog een beetje moet oefenen ervoor kijk dan dit filmpje!

Dit waren ze weer! Morgen komt er helaas geen post bij, omdat ik met een vriendin heb afgesproken, en ik ga daar ook eten. Ze eten nogal laat, dus het gaat me helaas niet lukken. Donderdag zal er wel weer een post komen!

Liefs Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D