Groupon Winactie

maandag 13 mei 2013

Weer een winactie, jeah, nu van Groupon.nl Het bedrijf mailde mij laatst met de vraag of ze een winactie met mij wilde houden. Een grote glimlach kwam op mijn gezicht en al snel mailde ik terug. Vandaag de dag dus een winactie van Groupon! Ik mag een waardebon van 20,- weggeven. Maar wat is Groupon? Wat zijn de mogelijkheden? En hoe werkt het? Meer hierover in dit artikel!

Wat is Groupon.nl ?
Groupon is een website met workshops, massages, je kunt er zelfs spullen kopen. De dingen to-do zijn allemaal vrij goedkoop, op veel is korting. Die korting geldt voor een bepaald aantal dagen. Heb je een actie gemist? Geen probleem, alles komt vaak terug, sommige meer als anderen.

Hoe werkt het?
Yeah, je hebt gewonnen, maar hoe gaat het nu verder? Je krijgt als eerst van mij een mailtje met een speciale kortingscode, die later te pas komt. Je hoeft voor deze winactie dus niet je gegevens te geven. Op de site moet je als eerste je regio invullen, woon je in Haarlem? Maar vind je het niet erg om naar Amsterdam toe te rijden, kijk bij beiden regio's. De deal/actie hoeft niet precies 20,- te zijn, je kan het in delen doen. Bijvoorbeeld twee keer 10,-, of je kan iets vinden van 40,-, dan heb je de helft dus gratis en moet je de andere helft echt zelf betalen. Dit is dus een keus aan jou. Tijdens de betaling vul je de kortingscode in en klaar ben je. 

Ik zocht op Groupon.nl en vond al leuke dingen.

 Zoals een spa voor 59,- voor twee personen. Heerlijk!

Koop deze deal met LounZ City Spa Haarlem

Of een rugmassage, kan je je ouders ook mee verwennen. (Ook leuk voor een laat moederdag cadeautje) Precies voor 19,99!

Koop deze deal met Instituut ARES Haarlem

Of een nieuwe zonnebril voor het komende jaar van 25,- tot 40,-

Koop deze deal met Eyewear.nl Den Bosch

Je kan ook nog lekker eten voor 20,-  Met een All-you-can-eat-diner, gelukkig niet zo als in de Vodafone reclame. ;p

Koop deze deal met Twee Gebroeders Den Bosch

Natuurlijk zijn er nog veel meer aanbiedingen van Groupon.nl!

Hoe doe je mee?
-Volg mij op bloglovin
-Laat een reactie achter op dit artikel met je emailadres erin vermeldt.
-Je kan mee doen tot eind mei, dan komt ook de uitslag.

Ga jij meedoen met de winactie?

Liefs Maaike

9 opmerkingen:

  1. Jaa ik wil meedoen! :D

    Ik ben Amouris hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. -Volg mij op bloglovin - GEDAAN
    -Laat een reactie achter op dit artikel met je emailadres erin vermeldt. - GEDAAN
    -Je kan mee doen tot eind mei, dan komt ook de uitslag. - Aan het wachten

    mcnummie@gmail.com

    PS: Die reclame was van Hi en niet van Vodafone haha c:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil deze wel winnen!! volg je op bl!
    v_tessa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMMMGG IK DOE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Moet alleen nog ff volgen duss kan wel ff he? :D

    aliekehilhorst@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, ik wil graag meedoen.

    Mijn email weet je wel, stuur me ff een mailtje ik moet je nog wat vragen.

    Xxx Meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik wil graag meedoen~!

    Ik heb je overal op gevolgd en dit is mijn email: Jade.elisa@hotmail.com

    Gr,

    Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dergelijke lucratieve pakketten moeten worden gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D