YAAY! Goed nieuws!

zondag 23 november 2014

Ik ben vrolijk, ik kan weer bloggen, mijn pols doet stukken minder pijn en dinsdag ben ik al uit het gips. Ik had gelukkig een twijgbreuk, waardoor ik maar 2 weken in het lichte gips hoefde, al had ik vreemd genoeg meer pijn dan de vorige keren dat ik mijn pols brak, daardoor was het onmogelijk om artikels te schrijven. Nu gaat het stukken beter! Vanaf vandaag ga ik dus weer verder met bloggen, elke dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag een artikel online!

Gisteren kwam er geen artikel online van Meghan, omdat haar internet er sinds dinsdag uit ligt. Ze kan whatsappen door haar 3G, maar een heel artikel schrijven op die manier is gewoon weg niet mogelijk. Ik hoop dat haar internet het volgende week weer doet!

Ook heb ik de laatste tijd soms wat minder inspiratie voor artikelen en video's, dus laat achter in de comments wat je wilt zien. Ik dacht aan een 'what's on my phone' video en een eventuele stash update waarin ik mijn make-up stash en nagellak stash laat zien, dus laat achter of jullie dat misschien leuk zouden vinden!

Wat wil jij zien op Feautystyle?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Een what's on my phone is altijd wel leuk om te kijken, dus doen zou ik zeggen! Ben blij dat je weer terug kan bloggen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben er zelf ook erg blij mee!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Suprise ideeën! voor sinterklaas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ^Inderdaad! Suprise's! ^

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D