Caudalie ♥ Getinte dagcrème tester

maandag 17 februari 2014


Vandaag review ik voor jullie een product wat totaal niet voor mij bedoelt is, alleen kwam ik daar pas later achter. Je zal het van zelf zien in het review, ehe. Ik review voor jullie een getinte dag crème van Caudalie. Ik hoop dat je het leuk vind!


De ingrediënten en houdbaarheid.


En toen zag ik dit.. Dark skin, ik ben aardig bleek, ga ik wat reviewen voor de dark skin. Woops, voortaan even de kleine lettertjes lezen voordat ik foto's ga maken.


Let niet op de kleur. Het is wel heel erg waterig, je ziet de lijntjes van mijn huid er zelfs door heen.


En uitgesmeerd. ik moet zeggen dat ik het niet gelijkmatig over mijn huid verdelen kan. Het trekt snel in de lijntjes en nee, het is het gewoon niet.


Conclusie
Ookal had ik een donkere huid, ik zou het product nog steeds niet gebruiken. Ik ben er niet tevreden over. Het trekt té snel in mijn huid en je kan het niet mooi verspreiden. Ik heb de tester meteen de prullebak in gegooid. 

Voor een full-size betaal je 17,10.

Wat vind jij van dit product?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hmm het ziet er ook niet erg goed uit neen. Maar ik heb ook totaal geen idee hoe dagcrème precies moet zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, handig om een donkere dagcrème te gebruiken! Maar goed, je hebt gelijk, het ziet er ook niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D