The body Shop ♥ Moringa ♥ Body butter

zondag 23 februari 2014


 Vandaag review ik voor jullie deze body butter van the body shop. Ik mocht wat uitkiezen voor mijn rapport en we kwamen bij the body shop langs. Er stond een rekje met 2 body butters voor 10,- en deze stond erbij. Ik vond hem erg lekker ruiken en 6,- korting is niet mis. Vandaag de dag review ik hem voor jullie.


Hier zie je het mooie logo.


De Moringa body butter bevat 200 mililiter.


De body butter belooft je 24 uur je huid te hydrateren.


Het product is 12 maanden houdbaar.


De body butter is zo romig als boter. Ik heb hem al een keer uit getest vandaar de afdruk.


De ingrediënten. Volgens mij niks raars, de alchocol die er in zit zit in de meeste butters.


Het is een rommige créme.


En uitgesmeerd. Het voedt ontzettend!


Conclusie
Ik ben ontzettend enthousiast over deze body butter. Het is niet te vettig, het voedt mijn huid goed en je hebt in één keer een grote hoeveelheid. Nu ook nog in de uitverkoop voor 10,-. Ik raad je zeker aan om even langs the body shop te gaan en deze in huis te halen.

Je kan deze kopen voor 10,- bij the body shop.

Ga jij de body butter kopen?

Liefs Maaike

7 opmerkingen:

  1. Leuke review, maar had je dan 6 euro korting dat hij eerst 16 euro kostte, of 6 euro korting dat hij nu 4 euro kost?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review! Maar ik heb een vraagje waar schrijf je je artikelen op?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een goed product!

    Wanneer komt er weer een Look of the day? Ik vind dat 1 van je leukste artikelen haha! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Linda,

      Ik zal binnenkort een A look today maken.

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D