Ooglook ♥ Deep Purple

donderdag 7 augustus 2014


Vandaag heb ik voor jullie een ooglook en niet zomaar een ooglook, maar een ooglook genaamd 'Deep Purple'. Ik gebruik in de look paars en bruintinten. Ook maak ik de look erg donker door oogpotlood, eyeliner en mascara. Lees dus snel verder!



De oogschaduw
Hier zie je de kleur opbouw. Eerst heb ik een lichtbruine glimmende oogschaduw aangebracht, daarna wat donkerbruin. Beiden kleuren uit het MAX eyeshadow palette in de bruintinten. In mijn grease heb ik de paarse kleur van dit palette gebruikt van Catrice. Als highliter gebruikte ik de lichtste kleur uit het MAX eyeshadow palette.


Eyeliner, oogpotlood én mascara?
Ik heb als eerst een zwarte eyeliner van Catrice gebruikt op mijn ooglid. (Klik hier voor het review) Daarna heb ik de waterproof glamourdoll mascara van Catrice gebruikt (Klik hier voor het review) en als laatst een longlasting oogpotlood van Essence. Deze heb ik gebruikt op mijn waterlijn. (Klik hier voor het review)



Ondanks het feit dat ik nogal raar kijk op deze foto zie je de look zo goed.


Mijn mening
Ik vind de look goed gelukt. De oogschaduw zit goed op zijn plaats. Het enige punt, waar ik op wil letten volgende keer is de eyeliner. Ik vind hem wat slordig aangebracht. Als ik deze look een cijfer moet geven is het een 7, vanwege de eyeliner en de highliter in mijn oog is een beetje weggevallen.


Anderen meningen van mensen over de look: (Ik heb iedereen even ondervraagt op social media)
Meghan: Ik vind de look leuk, al had de paarse kleur in de grease wat meer aangezet mogen worden.
Sanne: Mooi!
Elodie: Ik vind de ooglook simpel, maar wel leuk! De mascara is mooi aangebracht, alleen de eyeliner is niet echt goed zwart. Het oogpotlood in je oog staat leuk!
Tessa: Heel erg mooi! Subtiel maar toch mooi ♥

Wat voor look willen jullie volgende keer zien?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D