Je eigen agenda ontwerpen?! ♥

zondag 21 juni 2015


Zozo, de proefwerkweek is afgelopen, ik heb nog amper school, een paar daagjes anderonderwijsweek, cijfers ophalen, rapport ophalen en boeken inleveren. Dus dat betekent weer volop artikelen op Feautystyle. Ik heb het echt gemist! 

Maar nu terug naar de titel, je eigen agenda ontwerpen, ik ben weliswaar ontzettend vroeg, maar wat maakt het uit. Ik vond een superleuke site, waar je je eigen agenda helemaal zelf kan maken. Ik ben dus al druk bezig, vandaag vertel ik jullie er meer over, dus have fun! ♥
Dé site!
Ik was op internet gaan zoeken naar zelf agenda ontwerpen. Ik kwam op de website van Hema, daar vond ik de binnenkant van de agenda's er niet leuk uitzien, het was nogal kinderachtig, want om met bloemetjes en bijtjes naar de derde te gaan, vond ik niet zo leuk. De volgende site waarop ik kwam was Kruidvat, die viel voor mij al heel snel af. Je had 3 standaard binnenkanten, de een had roze lijntjes, de ander blauwe en de andere weer zwart. Ook was ik nog gekomen op Albellie, maar alweer vond ik niet de functies die ik zocht. Tot ik op een forum kwam van Girlscene, een meisje was ontzettend enthousiast over een website, waar je alles kon aanpassen aan je agenda. Dat is precies wat ik wilde! 

De site heet dus Fotofabriek, je kan er allerlei dingen met foto's doen, als fotoboeken en nog meer. Ze hebben een eigen software, je hebt er een online, deze raad ik af, je hebt minder functies en zonder internet werkt het natuurlijk niet. Maar je hebt ook de software downloadbaar, ik ben voor de tweede gegaan. 


Het ontwerpen
 In het begin als je op de site komt, let erop dat je schoolagenda aankruist, anders heb je de agenda maar voor 1 compleet jaar en dus geen schooljaar. Ik zelf ben gegaan voor de agenda van 15x15, deze was ook het goedkoopst, maar ik zelf vind het fijn om een wat kleinere agenda te hebben, al is deze ook best wel groot. Hij is groter dan mijn agenda van dit jaar.

De prijzen
De prijs is best wel mee te leven, vooral als je kijkt wat een standaard V&D agenda kost. Vergeet niet dat je over het bedrag nog 2,95 verzendkosten moet betalen.

Mijn eigen agenda
Ik ben druk bezig, het is veel werk, maar ik vind het ontzettend leuk om te doen en je krijgt er wat ontzettend leuks voor terug. Als ik de agenda binnen heb, (het zal nog wel even duren, omdat ik het nog aan het ontwerpen ben) zal ik alles laten zien en er een review van maken.

Waar denk jij aan voor agenda voor volgend schooljaar?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D