Questions

zondag 9 december 2012

Ik zie ze steeds vaker op blogs. Ik vindt het erg leuk om te lezen, dus ik dacht jullie misschien ook wel. Ik stel een paar vragen aan me zelf, en beantwoordt ze. Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie de vragen ook bij jezelf afnemen. De vragen gaan over lifestyle, fashion &beauty
Weheartit2_large
1. Wat kies je? Groene nagellak of gele?
Dan kies ik toch voor groen, niet voor dat hele felle, maar de lichtgroen.

2. Cadeaus krijgen of geven?
Ik vind het erg leuk om cadeaus te krijgen. Maar kies dan toch voor cadeaus geven, Ik vind het dan zo leuk om hun blije gezicht te zien, het geeft je een warm gevoel. Je wordt er later zeker weten voor bedankt.

3. Lippenstift of oogschaduw
Oogschaduw, zeker weten! Lippenstift irriteer ik me alleen maar aan. Elk slokje dat je neemt, is het er weer deels af.

4. Als je een app ging ontwikkel, waar gaat het dan vooral over? Fashion of beauty?
Lastig, ik vind beiden dingen leuk. Met beauty kan je allemaal dingen uittesten, enz. Maar fashion is ook veel over te vertellen. Ik denk dat toch dat ik voor beauty ga, dat is nog een beetje 'nieuw' voor me.

5. Je beste vriendin vraagt of je bij haar wil logeren, je mag 3 dingen meenemen. Wat neem je mee?
     Maskertjes, chocolade en een camera. Gekke foto's van ons zelf maken, en daarna weer deleten.

6. Je nagels nooit lakken, of altijd nagellak op hebben?
Dan kies ik toch voor de tweede. Je kan ook gewoon een top coat op doen. Dat is ook handig voor onder je nagels, dan gaat de kleur makkelijker van je nagels.

7. Een strakke legerprint broek of een blazer met spikes.
Dan kies ik toch voor de blazer met spikes, er zijn ook nog andere printen voor op mijn broek.

8. In een kleine, gezellige ruimte wonen of in een grote, strakke ruimte.
Ik kies dan denk ik voor de gezellige ruimte. Groot is ook leuk, maar strak wordt soms zo.. Uhmm.. Ik weet niet precies hoe ik het uitleg. In ieder geval ik kies voor gezellig, dat geeft je toch een fijner gevoel.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D