Sinterklaas Must-haves

dinsdag 4 december 2012

Zoals ieder jaar vieren we Sinterklaas. Ik vindt het altijd erg leuk. De vrolijke achtergrond muziek terwijl je verwend wordt met cadeautjes. Borstplaat of pepernoten op tafel, en het gezellige avondje kan beginnen. Wij vierden het wat eerder, dus ik laat jullie alvast mijn top 3 gekregen spulletjes zien. Misschien moet je nog    Wat ideeen op doen voor je verlanglijstje.

Sinterklaas top 7.
Ik had eerst een top 3, maar ik kon niet kiezen. Dus is het een top 7 geworden, ze staan niet op volgorde.



Lekkere warme slofjes, voor de koude wintermaanden.  Ze zien er uit om te vertroetelen en zijn ontzettend zacht.



     Een spannend nieuw Hoe overleef ik...? boek.


Een lekkere mega toffee met nog meer toffees erin! 


De rechter is nieuw, de linker, weet ik eigenlijk niet waarom ik hem heb gefotografeerd. 

Nagellak stickertjes. Ik hoop dat ze goed, op mijn nagels blijven zitten!



Ook stickers maar dan voor het bedekken van je hele nagels. Ze zijn in verschillende maten, met een nagelvijl. Er zijn ook andere kleuren, maar ik vond deze erg sweet. Je moet ze eerst nog wel op maat vijlen.


Dit vindt ik echt de uitvinding van de eeuw. Een nagellakdroger! Ik heb nooit genoeg tijd/geduld om ze echt goed te laten drogen. Hij werkt op batterijen, en als ik met mijn handen op het onderste stukje gewicht zet, dan gaat hij aan. Het is net een fohn voor je nagels.

Ik weet helaas niet waar ik deze cadeautjes koop, omdat ik ze natuurlijk gekregen heb.

Liefs Maaike


2 opmerkingen:

  1. Omg, die nagellak droger precies dezelfde heb ik twee jaar geleden gekregen! Leuke dingen heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, bedankt!
    Dat boek raad ik je zeker aan, hij is ontzettend leuk/spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D