Miss sporty Fabulous Eyes // 070 Desert beauty

woensdag 16 oktober 2013


Vandaag review ik voor jullie dit oogschaduw potlood van Miss Sporty. Ik ben zelf niet bepaald een fan van Miss Sporty, maar als ik langs de DA ga, neem ik stiekem toch wel een kijkje. Ze hadden deze oogschaduw potloden in meerdere kleuren, maar ik had zin in een natural kleurtje.



Ik heb de kleur 070 Desert beauty. Sorry voor deze wazige foto.


Niet echt een punt, of deze is al gebruikt, of deze stompe punt hoort. Ik ga maar uit van het eerste.


Het is trouwens een klein potlood, ik denk ook dat je er niet mega lang mee kan doen.


Swatchen! Het is een romige substantie, het brengt fijn aan, al is de dekking niet compleet. Het is er licht, hier ben ik een keer of 5 over heen gegaan.


Op het oog, zie je ook dat het niet goed dekt, maar ik ben verliefd op die glitters, wauw! Je ziet wel de pigmentatie, aangezien achteraan het lijntje toch echt ophoud.

Conclusie
Het is een mooi oogpotlood, ook heeft het een mooie structuur. Helaas heeft het weinig/amper pigment en is het getekende lijntje, na een uur alweer vervaagd. Je hebt dan alleen nog maar glitters op je ogen, leuk, maar niet de bedoeling van dit oogschaduw potlood.

Ik raad dit oogschaduw potlood je niet aan, zou je hem wel willen, voor 2,99 ligt het in de schappen van de DA.

Heb jij ervaring met deze potloden?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D