De Sims 4 ♥ Uitbreidingen

dinsdag 13 oktober 2015


Vandaag vertel ik jullie wat over de uitbreidingen van de sims 4. Dit zijn zoals de naam al zegt uitbreidingen, hiermee maak je je game leuker, je voegt er meer dingen aan toe. Ik ga vandaag vertellen over de uitbreidingen die al zijn uitgekomen, er zullen er ongetwijfeld nog veel meer komen! Lees dus snel verder!

Expansion packs
Je hebt 2 écht grote uitbreidingen, bij deze krijg je ook een nieuwe wereld in je sims en nog veel meer.


Aan het werk -  39,99
Dit is het enige uitbreidingspakket dat ik zelf ook heb. Je krijgt een nieuwe wereld, genaamd Magnolia Promenade en je kan mee met 3 beroepen. Ziekenhuismedewerker, je kan bij de politie werken en als wetenschapper werken. Ook kan je een eigen winkel beginnen en dingen verkopen daarin.


Beleef het samen - 39,99
Deze is nog niet uitgekomen, wel weet ik dat je er een eiland mee krijgt en veel meer sociale opties. Omdat ik nog niet heel veel over dit pakket weet, heb ik even de trailer opgezocht!


Game packs
Game packs zijn middelgrote uitbreidingen. Niet zo groot als een expansion pack, maar ook niet zo klein als een accessoire pakket.


In de natuur - 19,99
Met deze game pack kan je kamperen, je kan op vakantie gaan en dan ga je naar een schattig bungalowpark. Ook krijg je allerlei leuke accessoires als tenten, boomstammen, kampvuren en nog veel meer.


Wellnessdag - 19,99
Je krijgt een nieuw gebouw, de wellness, hier kan je sims volop genieten, meedoen aan yogolessen, massage's krijgen, modderbaden nemen en nog veel meer!

Accessoire pakketten
Accessoire pakketten zijn kleine uitbreidingen met allemaal losse items.


Coole keukenaccessoires - 9,99
Nieuwe items voor in de keuken en het leukste hieraan zijn de ijsmachines. Voor de rest is het niet een hele bijzondere uitbreiding.


Perfecte patio - 9,99
Extra items voor in huis en het belangrijkste is de jacuzzi die je erbij krijgt.


Luxe feestaccesoires - 9,99
Hier ben ik eerlijk gezegd het minst enthousiast over. Je krijgt wat nieuwe uitgaanskleren en een paar meubels. Niet heel veel bijzonders.

Welke uitbreiding lijkt jou het leukst?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D