Grammy awards 2013

dinsdag 12 februari 2013

De grammys zijn alweer geweest. Tijd voor de jurken. Niet te vergeten, de dresscode. De eerste keer in jaren hebben ze een dresscode. Niet zoiets als rood. Nee, de billen en borsten moeten bedekt worden. Dat is ook wel eens fijn! Maar of de sterren zich er aan gehouden hebben?!



Adele: Iedereen heeft een eigen smaak? Ik vind dat dit haar nog steviger maakt dan ze is. Haar haar vind ik wel goed bij haar passen.

Jennifer Lopez: Ik vind het niet mooi. Ten eerste haar haar. Ik vind de knot veels te basic. De jurk vind ik ook niks. Ook omdat het erg bloot is, en het model vind ik niet mooi.

Rihanna: Wauw, ze heeft zich echt overtroffen! De jurk valt mooi, en de dresscode is niet overtreden. Haar haar vind ik ook mooi. Alleen lijkt het net of ze een erg groot voorhoofd heeft, of ligt het aan mij.

Florence Welch: Ik vind de jurk echt afschuwelijk, en dan ook nog een groene clutch erbij. Mij is het veels te groen, als ze een contrasterende clutch had gedaan, zag het er al een stuk beter uit. Op haar jurk zitten ook een soort van groene spikes/blokken. Het maakt haar erg streng en oud.

Katy Perry: De dresscode zien we hier niet in terug. En ik vind het de jurk niet eens waard. Haar haar kon ze leuk opsteken, ook niet gedaan. Ik vind het nog altijd wel beter dan Florence Welch!


Taylor swift: Ik vind het haar echt mooi! De jurk ook wel. Alleen de soort T bovenin, staat zo raar. Ook omdat het zo strak lijkt te zitten.

Beyonce: Ik vind het erg gewaagd om een broekpak aan te doen. Maar ze kan het wel hebben. De lippen maakt het compleet. De armband is ook erg bijpassend. Dit vind ik het beste outfit van de avond!

Liefs Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D