Info

vrijdag 15 februari 2013

Morgen ga ik op vakantie, en ben ik er dus  niet tot dinsdag. Dan zal er geen artikel zijn. Daarna natuurlijk weer volop! Sorry dat er gisteren trouwens ook geen artikel was. Ik had gewoon zo'n ik heb nergens zin in.. dagje, ook omdat ik nog niet helemaal 100% ben. De griep heerst, helaas.

Ik had gister nog wel een leuke kalender gekregen met allemaal cupcake/cake recepten erin gekregen. Natuurlijk kwamen we er later achter dat alles in het Engels is. Helaas, is dat niet zo mijn sterkste vak.
Het recept (Hierboven) stond dan op de achterkant. Best handig, want de kalender zat ook nog in een zwarte standaard. 

'A look today' Komt volgende week ook weer. Deze week was het niet omdat ik nogal ziek geweest ben. Dan zagen jullie mijn paarse badjas, met pyjama. Ook leuk, haha.

Liefs Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D