Shoplog: Primark, Kleding

zondag 3 februari 2013

Vorige keer had ik de accessoires laten zien, en nu ga ik jullie de kleding laten zien. De prijzen heb ik helaas niet onthouden. Maar ik weet wel dat alles onder de 20,- euro is.
Dit is een lichtroze grof geweven trui. De achterkant is dicht, met verschillende stukken met licht en donker.

Klik op 'Meer lezen' Om het gehele artikel te lezen.


Een dun vestje. wat met veel te combineren valt. Er zitten ook nog grappige zakken in.
Dit is een neonkleurig turkoois vest. Lekker warm!
Dit is een zalmkleurige trui, met grappige stiksels. Handig voor in huis.
Dit zijn eigelijk twee kledingstukken. Een doorzichtig truitje. Met aan de achterkant een mini gaas sleepje. Ik vind hem echt keigaaf voor de zomer!
Aan de achterkant is het dus helemaal met gaas, nu zie je er een licht roze shirt onder. Die we erbij hebben gekocht. Je kan het licht roze shirtje ook gewoon dragen onder een dun vestje.
Dit is de bijpassende broek van het shirtje, en hemdje hierboven. Het heeft een goudenriempje, en is zalmroze. Verder is het een skinny jeans, dat je niet echt meer goed ziet door de foto.
Een blauw kleurige skinny jeans, in een felle kleur. Leuk voor de lente! 

Dit waren de laatste kleren van de Primark. Goed geslaagd al zeg ik het zelf!

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hoi Maaike,

    Wat ontzettend leuk dat je zoveel interesse hebt voor kleding!
    Ik zou zeggen ga zou door en wellicht zou je nog meer inspiratie kunnen opdoen op www.expresswear.nl?

    Met vriendelijke groet,

    Roy

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D