FotoDiary ♥ Oberhausen

zondag 7 december 2014


Gisteren ging ik naar Oberhausen, een plaatsje in Duitsland. Het plaatsje staat bekend om het CentrO, dit is een winkelcentrum met meer dan 220 winkels en een kerstmarkt, met schattige houten huisjes. Ik moet wel zeggen het is er ontzettend druk, daarom staan ook op elke foto mensen, excuses hier voor. Ik heb daar een hoop foto's gemaakt, ik hoop dat jullie het leuk vinden, veel plezier met lezen/kijken!



De heenreis ik vond dit een erg mooie foto. Vooral de nevel op de landen!


Natuurlijk even langs Starbucks. Ik had hier de frappiciono karamel zonder koffie, mijn favoriete drankje en ook één van de weinigen die je makkelijk kan bestellen zonder koffie, want meestal is het een belangrijk element in je drankje.


Er stond zo'n grote Coca Cola bus, erg gaaf!


Even langs de Lush!


Ik ben echt verliefd op de DM, een Essence schap met 3 schappen, Nederland geef mij dit! Trouwens leuk hoe de mensen er op staan. Ik was aan het wachten tot het wat rustiger was, helaas vond ik dit moment niet, soo..


Yaay, de Kiko!


En als laatst komt natuurlijk de terug reis, helaas, dit hoort er ook bij. Op de foto lijkt het midden in de nacht, terwijl het 5 uur s´middags was. Altijd lekker en vrolijk weer in ons kleine kikkerlandje!

Ik vond het erg leuk, alles was zo mooi. Helaas wel heel druk. Maar de winkels in CentrO waren erg leuk, er was een grote variatie aan winkels en daarbuiten was een kerstmarkt met allemaal schattige kleine huisjes. Ik heb dit helaas niet op de foto gelegd.

Wat vind je van dit soort artikels? En ben je al in de kerstsfeer?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Super leuk om te zien, mijn vriendin is er vandaag en neemt hopelijk wat voor me mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Ps. Mijn google account is onterecht afgesloten! Vandaar dat ik niet meer via mijn account reacties plaats.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D