KIKO ♥ Mixing Solution

dinsdag 23 december 2014


Vandaag review ik voor jullie de mixing solution van KIKO. Ik heb deze gekocht in Oberhausen in Duitsland. Ik was hier ontzettend nieuwsgierig naar, ook omdat ik een tijd geleden een pigment heb gekocht, maar er niet heel goed mee kan werken. De mixing solution zorgt ervoor dat losse pigments vast worden, hierdoor worden pigments meestal feller en het is een stuk handiger om mee te werken, lees snel verder!



Hierboven nog een extra uitleg in het Engels, ook staat hierbij de gebruiksaanwijzing.


Het uiterlijk vind ik mooi, door het zwart maakt het het uiterlijk strak, zeker voor de budget prijs van dit product vind ik het uiterlijk erg goed. Het product bevat 50 ml.


Het product is 6 maanden houdbaar, best wel kort, al is het wel begrijpelijk, want het is een vloeistof. Ik raad dan ook wel aan om na de 6 maanden de mixing solution weg te gooien, zeker omdat het bij je oog is.


De dop is een draaidop, ik zelf vind dat altijd erg handig werken!


Je gebruikt 1 druppel per keer, dat werkt gelukkig erg makkelijk met de dop.


Hier heb ik een pigment op mijn hand gedaan, klik hier voor het review van dit pigment van Zoeva.


Hier heb ik 1 druppel toegevoegd. De mixing solution mengt snel met het pigment.


Hier heb ik de substantie van net uitgesmeerd over mijn hand. Ik vind het echt verbazingwekkend hoe goed het pigment nu is.


Hier heb ik het zelfde gedaan als bij de vorige foto alleen heb ik de mixing solution weggelaten. Je ziet duidelijk verschil!


Conclusie
Ik ben zeker verrast, meer dan dat! Het pigment is na gebruik van dit product écht geweldig. Ik vind het ontzettend fijn werken, ik ben erg enthousiast en raad dit product je zeker aan, de prijs is laag, wat natuurlijk ook een groot voordeel is.

Je kan dit product kopen voor 3,90 bij de KIKO, die nu ook in Nederland zit!

Wat vind jij van dit product? En heb jij ervaring met mixing solutions?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D