Catrice ♥ Limited Edition ♥ Doll's Collection

dinsdag 24 februari 2015


Vandaag review ik voor jullie de Doll´s Collection van Catrice. Deze collectie laat je er uit zien als een échte levende pop. Ik ben erg enthousiast over deze collectie, vooral omdat er zachte pasteltinten in voorkomen, love it! De collectie zal vanaf eind maart tot en met half mei in de winkels liggen. Lees dus snel verder!



Catrice Satin Matt Eye Shadow - 3,89
Schattige oogschaduws in lavendel, mint groen en roomwit. Naast de leuke verpakking zorgen deze oogschaduws voor een matte ooglook, die makkelijk aan te brengen is door de zachte substantie.



Catrice Matt Dip Eyeliner - 2,99
Een eyeliner die je ogen zal laten stralen als échte poppen. Deze eyeliner is mat en ook erg leuk verpakt. De stippeltjes erop zorgen voor een erg grappig 3D effect.



Catrice Glamourdoll Mascara - 3,99
Ik zelf ben écht verliefd op de Glamourdoll mascara's van Catrice. Al heb ik wel gemerkt dat de niet waterproof versie heel erg afgeeft onder je ogen. Vandaar dat ik deze ook niet zal gaan kopen.


Catrice Doll Lashes - 4,59
Naast het feit dat ik de verpakking erg leuk vind, vind ik de wimpers zelf erg lelijk. Ik snap dat je hierdoor échte dollwimpers zal krijgen, maar ik vind het gewoon té nep. Het zijn net spinnenpoten aan een draadje.



Catrice Ball Blush - 3,99
Allereerst wat een leuk idee van zo'n blush. Het is erg origineel. Ik vraag me af of je het als een soort deo moet gebruiken maar dan voor je wangen óf dat je de onderkant moet draaien waardoor de blush omhoog komt. Ik ben benieuwd!

Catrice Cuticle Tattoos - 2,39
Een tijdelijke tattoo voor je nagelriem. Zeker origineel bedacht, maar zo nutteloos.Ik vind het strikje opzich wel schattig, maar ik zou het zelf niet gaan dragen.



Catrice Nail Lacquer - 2,99
En deze collectie ronden we af met pastelkleurige nagellakjes in roze, lavendel, mintgroene en roomwit kleur. Ik vind de shimmer in de laatste 3 kleuren erg mooi. Ik ben dan ook het meest benieuwd naar de lavendel kleur!

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D