Fairytale ♥ Tag

zondag 15 februari 2015


Vandaag doe ik voor jullie de fairytale tag, deze tag gaat over verschillende sprookjes/films en dan de figuren daarvan. Ik zelf houd daar heel erg van. Veel plezier met lezen! Ik hoop dat jullie de tag net zo leuk vinden als ik!

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Jazeker! Als ik buiten ben, vind ik het altijd lekker. Al is het wel erg koud. Maar in de zomer probeer ik altijd zoveel mogelijk buiten te zijn, want dan kan het!
De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Hmm.. Als mensen geheimzinnig gaan doen niet nee, dan ben ik gewoon te nieuwsgierig. Maar wanneer mensen niks zeggen en normaal zich normaal gedragen, heb ik niks door.
De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, ik heb één broer genaamd Dennis. Het is denk ik als elke broer-zus relatie. Soms haat je elkaar, maar het andere moment ben jij blij dat je een broer hebt. 
Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Doordeweeks meestal 7/8 uur, maar in het weekend denk ik iets van 9/10 uur.
Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Wanneer iemand zichzelf kan zijn en niet zich verandert voor anderen. Jezelf zijn vind ik erg belangrijk!
De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Ongeveer alles met kool in de naam, als zuurkool en rode kool en dingen als snot, kots, zweet. Maar ik denk dat ik kots het viest vind. Al kan ik er opzich wel tegen, als iemand kotst, maar liever niet natuurlijk, maar ik heb niet dat ik dan zelf ook bijna moet kotsen. Ik vind trouwens ook gel echt walgelijk, de geur ervan, bah. Daarom ga ik altijd eerder in de badkamer dan mijn broer en vader. Ik krijg letterlijk van de gel kotsneigingen.
Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Vraag dat maar aan mijn moeder. Ik heb totaal geen verstand van planten. Ik kan nog net een roos van een tulp onderscheiden.
De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Nee, ik heb een konijn gehad, die werd 11 jaar oud en nog iets van 7 vissen, maar na Blub 7 stopte het. De laatste vis die ik heb gehad, leefde het langst.
Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Ik vind dit raar om te beantwoorden over mezelf. Ik denk het wel. Natuurlijk zijn er nog de standaard onzekerheden, maar over het algemeen vind ik mezelf wel mooi.
Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik wil meestal gelijk hebben en als ik dat dan niet heb, daar kan ik dan van balen. Eigenlijk is het erg. want wat boeit het. Maar ik kan het wel goed toegeven dat ik fout zat, al doe ik het liever niet, oeps.
Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik hoop dat ik gelukkig blijf, maakt niet uit welke keuzes ik maak in het leven, zolang ik gelukkig blijf.
Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Dat hangt eraf. Ik zou eerder een 8-jarig meisje vertrouwen dan een vent van 40. Maar over het algemeen vertrouw ik mensen wel snel.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Met humor denk ik het humor van een 10-jarige. Maar over het algemeen denk ik 14, net zoals ik nu ben. Met sommigen dingen ga ik slim om, maar anderen dingen kan ik ook weer gelijk verpesten door een stomme actie.
De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik denk foto's van vroeger en oude knuffels, daar hecht ik veel waarde aan.
Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Over het algemeen ben ik erg lui, maar als het er op aankomt en ik echt iets wil bereiken werk ik hard om dat te bereiken.
De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ik vind kleine feestjes altijd leuker dan de grotere feestjes, maar over het algemeen vind ik feestjes erg leuk. Gezellig bijkletsen en ondertussen gek doen.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ik vind het leuk om leuke kleding te dragen, al vind ik het ook niet erg om op de zondag de hele dag in mijn pyjama rond te lopen.
Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Nee, ik ben echt een watje in dat opzicht. Als er een oud spookhuis staat of er een donker steegje is, ben ik echt snel bang, té bang eigenlijk, maarja. 
De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ja, al laat ik het meestal niet merken. Ik trek me meestal niks aan van de mensen die iets zeggen over mij, die ik niet ken. Maar als iemand iets zegt die ik goed ken, dan ben ik snel gekwetst.
Wat is jouw mentale leeftijd?
Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D