Essence ♥ Like an unforgettable kiss ♥ Duo blush ♥ 01 nothing but lovestoned

zondag 22 februari 2015


Vandaag review ik voor jullie de Essence duo blush. De meningen zijn hier heel erg verschillend over, vandaar dat ik er zelf ook heel erg benieuwd naar was en hoe leuk ziet de verpakking er uit?! Ik vind het erg schattig, ook was het erg budget, dus het proberen waard, lees snel verder voor het review!



Voor de verpakking zeker weten een 10, wat ziet het er schattig uit. Links op de verpakking zit iets raars, ik weet niet wat het is, maar ik kreeg het er niet af zonder het doosje te beschadigen, dit hoort er dus niet op.


Die slotjes, hoe leuk!


Ik heb 01 nothing but lovestond. Ik heb de oranje versie, maar je hebt dus ook een roze versie, deze bevat fellere tinten. De blush is 12 maanden goed, hierna zal ik hem niet meer gaan gebruiken om infecties te voorkomen.


Als je het doosje opent zie je een hart dat bestaat uit 2 delen. Links een lichter roze kleur en rechts een wat donkerdere kleur.


Hier zie je de swatches. Het pigment is wel goed, alleen gemengd, vind ik het net lijken op mijn huidskleur. Dat vind ik wel een nadeel. Ook zie je de blush dan amper op je huid. Ik denk dat dit alleen geschikt is voor een erg bleke huid.


Conclusie
Het pigment los van elkaar is erg goed, maar gecombineerd, ben ik er niet heel erg tevreden over. Het uiterlijk daarnaast vind ik erg leuk. Ik hoor dat sommigen mensen moeite hebben met het doosje te openen. Ik zelf heb hier totaal geen last van. Je houdt de onderkant vast en hierna kan je gemakkelijk de deksel van het doosje afhalen. Ik raad dit product je alleen aan als je een heel erg blanke huid heb. Anders zal ik het niet gaan kopen, want je ziet het amper op je huid. Ik vind het erg jammer, ik had veel verwacht van de blush.

Je kan de blush voor 3,39 kopen bij Essence verkooppunten als Kruidvat en Trekpleister.

Wat zijn jouw eisen voor een écht goede blush?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ik heb meerdere slechte reviews gegeven, daarom heb ik het ook niet gekocht. Maar het ziet er wel super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat de bush niet super werkt. Het doosje ziet er wel erg schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D