Geen tijd? ♥

dinsdag 24 maart 2015


Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar soms vergeet ik een artikel of komt er niks online, vandaag ga ik jullie uitleggen waarom. Veel plezier met lezen!

Ik zit nu in 2VWO en ik heb het best wel druk met school, deze week 6 proefwerken, gelukkig heb ik net te horen gekregen dat het er nu 5 zijn, maar ondanks school heb ik het niet mega druk. Ik hoef geen avonden lang te leren, soms als ik me gewoon een uurtje concentreer ben ik zo klaar, maar waarom komen er dan geen artikelen online soms? Tja, het klinkt heel stom, maar soms heb je er gewoon even geen zin in of vergeet je het stom weg. Een paar weken geleden was ik té druk met Sims spelen en toen vergat ik een artikel te schrijven, best dom ja. Maar soms dan heb je gewoon geen zin in een artikel schrijven, dan heb je meer behoefte in Sims spelen of op de bank liggen en Netflix of Youtube kijken, ook heb ik nog ergens een sociaal leven (niet heel erg hoor). Wel moet ik zeggen dat ik amper tijd heb voor foto's maken. Ik ben al heel trots op die ene video in de week. Wanneer ik klaar ben met school en die video is het te donker buiten. Dat moet ik beter plannen! Maar over wat ik net zei in dit artikel, soms heb je er gewoon geen zin in. Ik vind artikelen schrijven leuk, alleen merk ik wel dat je er soms voor in de stemming moet zijn. Laatst had ik een ontzettend goede bui en typte ik zo drie artikels weg. Ik wil niet stoppen met mijn blog, zeker niet, maar vergeef me als er soms geen artikel online komt. 

Het artikel ' Ik ben onhandig' van laatst komt nu weer op zijn plaats. Ik was zondag aan het pennyboarden en waar ik woon heb je een hele hoge heuvel. Ik dacht, daar kan ik wel vanaf. Dus ik ging halverwege die heuvel staan en ik ging er van af. In het begin ging het goed, tot ik op een gegeven moment te snel ging. Mijn pennyboard begon een vreemde beweging te maken, ik werd bang, nee niet nog een pols breken, dus ik sprong ervan af. Bij een normaal persoon zou dat soepel gaan, maar bij mij niet hoor! Ik viel er van af. Mijn knie lag helemaal open, nog steeds en mijn jas en broek zijn kapot. Enorme gaten zitten er in, knap van mezelf, arg.. Of ik heb gewoon ontzettend veel ongeluk of ik ben ontzettend dom, in dit geval is het de tweede optie.

Nu ik zo lekker aan het schrijven ben (ik ben in een goede stemming ervoor ;D) Ik heb goede voornemens voor mezelf. Zoals, ik wil elke week 2 keer gaan hardlopen. Ik heb het 2 weken volgehouden, toen had ik piepjestest, ik had een 6,5 en nu maak ik mezelf maar even wijs dat ik het te druk heb deze week. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik beloof dat er binnekort weer wat meer beauty gerelateerde artikels online komen!

Wat was de laatste keer dat jij écht pech had?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D