Fotografie Achtergrond Tips ♥

zondag 29 maart 2015


Het leek me leuk om wat tips te geven voor fotografie en toen dacht ik aan wat leuke achtergrond tips, voor versiering bij je foto's, als extra. Ik zelf vind dat altijd ontzettend leuk om te lezen bij andere bloggers, dus vandaag deel ik het met jullie, veel plezier met lezen!




Tijdschriften
Het klinkt best wel stom, maar je kan je foto hier zo erg mee pimpen! Probeer het eens.


Decoratie
Losse decoratie gebruiken om je foto's te pimpen, altijd erg handig!


 Achtergronden
Ik zelf gebruik vaak mijn vloer als achtergrond, maar soms gebruik ik ook deze drie kussens van mijn bed.


Basics
Een veel voorkomend iets in mijn foto is zowat altijd deze vloer,  je kan ook een wit blaadje nemen als achtergrond.

Wat zijn jouw tips voor fotografie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D