Dingen waar ik vrolijk van word ♥

zondag 10 mei 2015


Vandaag een gezellig lijstje, namelijk dingen waarvan ik vrolijk word. Ik was in een hele goede bui vandaag, dus dit artikel past er perfect bij. Ondanks dit mijn laatste dag van de vakantie is, ben ik alsnog vrolijk. Ik hoop jullie ook, dus lees snel verder!

1. Het weer
Niet als het regent, maar wanneer het zonnetje lekker schijnt, wanneer je lekker naar buiten kan gaan zonder een nat pak te halen, heerlijk!

2. Sims
Erg zielig, maar ik vind het zo'n leuk spel. Ondertussen ben ik bezig met mijn eigen wijk te bouwen in de sims, yaay!

3. Pennyboarden
Het is zo leuk om te doen, ik word er steeds beter in, waar ik ook vrolijk van word.

4. Shoppen
Geef toe wie vind winkelen niet leuk?! En dan kom je thuis met allerlei nieuwe goodies, ik vind het leuk!

5. Films kijken
Al moet het dan wel een film zijn met een happy end, dan leef je er helemaal in op, erg leuk!
6. Mijn blog
Als ik naar mijn blog kijk word ik er vrolijk van, net zoals van artikelen schrijven. Ik ben er trots op en dat geeft mij een fijn vrolijk gevoel.

7. Chocolade
Het is lekker en er zit een stofje in waar je vrolijk van word. 


8. Youtube
Als er nieuwe leuke video's online staan, word ik altijd meteen enthousiast om ze allemaal te gaan kijken!

9. Met vriendinnen afspreken
Het is altijd erg gezellig en dan als ik thuis kom ben ik ook  helemaal vrolijk.


10. Bakken
Het maken van een baksel is leuk en het opeten ook. Ik vind het altijd zo leuk om te bakken, al doe ik het zelf echt amper.

11. Knutselen
Een beetje een suffe naam vind ik het. Maar het is altijd leuk om zo dingen te maken, bijvoorbeeld bepaalde diy's en daarna kan je het trots aan iedereen laten zien op Youtube of op mijn blog,

Waar word jij vrolijk van?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D