Leuke Youtubers ♥

dinsdag 12 mei 2015


Vandaag laat ik jullie een aantal Youtubers zien, die ik zelf heel leuk vind. Het zijn allemaal verschillende soorten Youtubers, dus veel plezier met lezen!



Threadbanger - Engels
Rob en Corinne maken samen video's waarbij ze pins van Pinterest uitvoeren. Soms is het wel wat geweldadig en er word soms wat nepbloed gebruikt, maar voor de rest is het leuk. Klinkt lekker overtuigend! Nee, maar ik vind het een leuk kanaal!


Grav3yardgirl -Engels
Bunny maakt video's over van alles. Ze heeft een ontzettend leuke persoonlijkheid en haar video's zijn erg grappig!


Cutiepiemarzia - Engels
De vriendin van Pewdiepie. Haar video's zijn ontzettend schattig en uniek. Ik vind haar kledingstijl echt geweldig! Ik raad je zeker aan om naar haar video's te gaan kijken. In de bovenstaande video heeft ze een haul samen met Felix.


StukTV -Nederlands
3 gasten genaamd Thomas, Stefan en Giel doen samen de gekste dingen en in de bovenstaande video pranken ze andere Youtubers.


Gierige gasten -Nederlands
Twee jongens proberen zoveel mogelijk dingen gratis voor elkaar te krijgen. In de bovenstaande video geven ze een overnachting in een hotel gratis aan een dakloze.

Dit waren 5 youtube kanalen die ik zelf heel erg leuk vind.

Wat is een favoriete youtuber van jou?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D