Leuke quotes! ♥

zondag 11 oktober 2015


Vandaag laat ik jullie wat leuke quotes zien, die ik zelf erg leuk of grappig vond. Quotes zijn korte tekstjes met meestal iets herkenbaars erin of een soort korte levensles. Ik zelf vind de quotes die je oh-zo herkent écht geweldig, dus vandaag ga ik die met jullie delen! Trouwens alle quotes zijn van tumblr of weheartit en meestal in het Engels. Oh en op een gegeven moment zijn het geen quotes meer, maar plaatjes die ik gewoon weg grappig vond. Eigenlijk is de titel van dit artikel dus fout, maar ja!



Dit was het artikel, het is lekker lang geworden met lage kwaliteit plaatjes, want precies die plaatjes vond ik zo leuk, dus vandaar. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zal ik misschien vaker dit soort artikelen maken?

Welk plaatje vond jij het leukst?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D