TAG ♥ 40 Beauty Questions

dinsdag 27 oktober 2015


Vandaag heb ik voor jullie de 40 Beauty Questions tag. Het is een tag waarin ik 40 vragen over beauty beantwoord. Ik heb deze tag op een hoop blogs gezien, dus vandaar dat ik zelf ook graag de challenge wilde gaan doen!

1. Hoe vaak per dag was je je gezicht?
1x, alleen s'avonds.


2. Wat is je huidtype (vettig, droog…)?
Ik merk vooral de laatste tijd dat ik een vettigere T-zone krijg. Voor de rest is mijn huid best wel droog.


3. Welke facewash gebruik je op het moment?
Geen.


4. Scrub je wel eens?

Soms, niet heel vaak.


5. Welk merk gebruik je daarvoor?
Kruidvat eigen merk.


6. Welke dagcrème gebruik je?

Ik gebruik geen dagcrème, ik heb er wel eentje, maar vond het zelf niet fijn in gebruik.


7. Heb je sproeten?

Nee.


8. Gebruik je oogcrème?
Nee.


9. Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Nee.


10. Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nee.


11. Welke foundation gebruik je?
Geen één, oh gawd, dit gaat nog leuk worden, een tag vol met vragen, waarvan ik 80% nee zeg. Ik heb wel foundation, maar eerlijk gezegd vind ik niet dat ik het écht nodig heb. 


12. En welke concealer?
De allround concealer van Catrice. Ik vind deze erg fijn, omdat er verschillende kleuren inzitten.


13. Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Roze, omdat ik blauwe aderen heb. Als je naar de binnenkant van je pols kijkt, kun je zien welke ondertoon je hebt. Als je blauwe aderen ziet heb je een roze ondertoon en als ze wat meer neigen naar groen heb je een gele ondertoon.


14. Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind ze leuk, maar dan alleen voor bijvoorbeeld looks. Ik zelf zie wel eens vrouwen met valse wimpers, die dan zo overdreven zijn, dat het er écht niet uitziet.


15. Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Ja, alleen luister ik er niet écht naar.



16. Welk merk van mascara gebruik je?
Catrice, meestal gebruik ik de glamourdoll mascara.


17. Sephora of MAC?
Eigenlijk heb ik geen ervaring met beiden merken, omdat ze allebei pittig duur zijn. Maar als ik dan kijk naar de producten die ze hebben uitgebracht ga ik voor MAC.


18. Heb je een MAC Pro-Card?
Nee.


19. Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Geen één. Ik draag altijd alleen mascara en eyeliner en soms concealer. Maar de concealer breng ik aan met mijn vingers, ik vind het effect dan mooier. Als ik oogschaduw aanbreng dan doe ik dat met kwasten van de HEMA.


20. Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Ja, Eyeshadow fix van Zoeva in de matte versie.


21. En voor het gezicht?
Nee.


22. Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?
Ik denk een kleur van Kiko genaamd 04, het is een baked eyeshadow in een bruine tint met een geweldige glitter erin.


23. Gebruik je vloeibare eyeliner of een potlood?
Vloeibare eyeliner, ik vind het zoveel prettiger werken dan een potlood.


24. Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?
Eigenlijk nooit, maar het komt omdat ik lenzen heb en daarbij mag je een oogpotlood dragen op je waterlijn, omdat het anders tegen je lens aankomt.


25. Wat vind je van losse oogschaduws?
Mooi! Al pak ik soms liever een palette, omdat het soms zo'n zoekwerk is.


26. Gebruik je minerale make-up?
Nee.


27. Wat is je favoriete lippenstift?
Een lippenstift van Catrice, hij is jammer genoeg uit de collectie. Het is een lichtroze kleurtje in 070.


28. En lipgloss?
Een lipgloss van Be Creative make-up. Het is ook een lichtroze kleur en het heet 030 beloved.


29. Wat is je favoriete blush?
Een silk touch blush van Essence in 20 Babydoll.


30. Koop je wel eens make-up via Ebay?
Nee.



31. Houd je van drogisterij make-up?
Ja, ik koop 90% van mijn make-up bij een drogisterij.


32. Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)
Nee, ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het is.


33. Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?
Eerlijk gezegd niet nee.


34. Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?
Soms, dan maak je een mooie look en gaat je eyeliner op het laatste moment mis, of is de kleur donkerder dan gedacht.


35. Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
Te zwaar aangezette wenkbrauwen. Ik vind het écht verschrikkelijk lelijk als mensen hun wenkbrauwen gaan inkleuren. Het geeft meestal meteen zo'n harde look.


36. Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?
Neutrale tinten.


37. Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
Ik ben even gaan zoeken en ik vond de make-up van Katy Perry erg mooi!


38. Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?
Mijn EOS lipbalm, ik vind het zo'n enorm fijne lippenbalsem.


39. Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?
Ja, al heb ik meestal make-up op, het gebeurt vrij zelden.


40. Vind je dat je er goed uitziet, zelfs zonder make-up?
Ja, ik heb eigenlijk totaal geen probleem om een dag geen make-up te dragen. Al draag ik wel altijd liever gewoon weg make-up naar school, maar dat is ook omdat het gewoon weg in mijn routine zit.




Welke make-up misser vind jij verschrikkelijk?

Liefs Maaike
Bron: Tumblr ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D