The Autumn Tag ♥

donderdag 8 oktober 2015


Vandaag bestaat mijn blog 3 jaar en 1 dag en omdat te vieren doen we een tag, die er niets mee te maken heeft namelijk 'The autumn tag', oftewel de herfst tag. Veel plezier met lezen!


Wat is er zo leuk aan de herfst?
De warme kleren die je weer uit de kast kan gaan trekken. Lekker warm binnen zitten op de bank met een deken of in mijn bed, heerlijk!

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Thee! Ik vind vooral karamel thee lekker, heerlijk!

Wat is je favoriete (geur) kaars?
Iets met appelkaneel, dat ruikt zo lekker vooral in de herfst.

Wat is volgens jou de beste lipstick voor in de herfst?
Ik draag eerlijk gezegd amper lipstick in de herfst, ik ga dan voor een lippenbalsem, want mijn lippen worden zo schraal.


Wat draag je in de herfst qua make-up?
Meestal waterproof eyeliner en mascara, want je weet het nooit in de herfst, gaat het nu regenen of niet? Vandaar die keuze!

Wat is je favoriete muziek in de herfst?
Meestal wat rustigere muziek, waarbij je gewoon weg lekker weg kan dromen.

Wat is je favoriete herfstoutfit?
Een trui, die zo zacht mogelijk is, heerlijk! En dan daarbij meestal een spijkerbroek en gympen of laarsjes. Het zit lekker en ziet er ook leuk uit.

Wat vind je het lekkerst om te eten in de herfst?
Appeltaart! Sowieso iets met appel en kaneel of daar gewoon een mengsel van. Oh en alltimefavorite chocolade, maar dat vind ik stiekem gewoon altijd lekker.


Waar ben je het liefst in de herfst?
Thuis, home sweet home! Met name in mijn bed!

Wat is jouw favoriete herfstoutfit?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D