A look today# 2

dinsdag 19 februari 2013

Dit is weer een nieuwe 'A look today'. Ik vind dit zeker het leukste weekartikel. Je kan van alles over je look vertellen. Ik vind combineren echt te gek, vooral als je een beetje een 'opdracht' hebt. Vandaag is dat comfie. Een lekker zittende look voor in huis, dat ook nog lekker warm is. Een makkelijke opdracht!
           Dit is dan de look. Klik op 'Meer lezen' voor het gehele artikel.


Vandaag doe ik een basic en lekker zittende look aan, zoals ik al zei. Een trui, sjaal en skinny jeans, geven al snel een leuk effect. Ik ga vandaag ook niet veel doen, dus dat is fijn, vooral met deze 'A look today'.

De trui en de broek staan leuk bij elkaar. Alleen er ontbreekt nog wat. Dacht ik toen ik voor mijn kast stond. Een leuke blikvanger, die ook mijn nek warm houd. Een sjaal! Groen was zeker niet mijn eerste keus. Ik wou eerst een blauwe, dunnere sjaal met zilveren hartjes dragen.
Op de foto ziet het er beter uit dan op de spiegel. Haha, het valt me op dat ik wel erg fout sta. Sorry daarvoor, anders zag je de sjaal niet. Maar even punt bij paaltje, de sjaal stond niet leuk. Ook omdat daar een print op zit, en op mijn trui. Dan maakt het het te druk. Toen zag ik mijn groene sjaal, niet eerste keus. Ik deed hem voor de lol om. Wauw, die stond er echt goed bij. Zie nu ook dat er groen in de trui zit, bij de ogen van de tijger. 

Prijzen&Waar vandaan
-Sjaal: Primark, 3,95
-Trui: Only, Geen idee mijn moeder kocht hem voor mij
-Skinny jeans: C&A, Clockhouse, 19,99

Liefs Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D