Essence quattro eyeshadow, 09 denim

maandag 25 februari 2013

Deze had ik ook gekocht van het geld dat ik kreeg voor mijn rapport. Ik ging voor blauw, omdat ik nog geen blauwe oogschaduw had. Er zit ook een zilver en magnetic grijs bij.

Ik vind de buitenkant er erg leuk uit zien. Door de oogschaduw, en de vormen van de soort vakjes die erin zitten.Verder heb ik er niet veel over te zeggen omdat het erg basic is.
Toen ik de zilver op mijn vinger deed, dacht ik dat het niet erg veel pigment gaf, en het bedoeld was al highligter. Daar zat ik dus helemaal naast, wauw, hij is echt mooi. De blauw ernaast vind ik een erg mooi pigment hebben. Daarnaast vind ik de grijs/glitter erg donker. Het zou bij mij niet goed staan, omdat mijn haar lichter is, dan staat het te hard. De laatste kleur is erg mat. Er zit geen glitter in, al zou je dat wel zeggen als je de verpakking zag.

Ik ben erg tevreden over dit product. Ik vind het ook leuk dat ze het een naam geven, inplaats van alleen maar nummertjes. Ik heb het gekocht bij de Kruidvat voor 2,99.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D