Persoonlijke update: Huiswerk, blog, Turkije en Q&A

dinsdag 5 november 2013

Ik heb al een tijdje geen persoonlijke artikels geschreven. Ik had er wel één vlak na de zomervakantie. Er is al wat tijd verstreken en ik had zin om jullie even bij te kwebbelen. Dus lees verder als je zin hebt! Ik heb trouwens de foto's weer 'made by myself'.

Hier zie je ook meteen hoe ik me boeken bewaar, ehehe.
Middelbare school is leuker dan basisschool, maar helaas word je overladen in het huiswerk! Wanneer ik thuis kom, ga ik eerst even relaxen en dan meteen aan de slag. Meestal ben ik het zesde uur uit, half drie thuis, drie uur beginnen met mijn huiswerk. Het ligt eraan wat de leraren opgeven maar meestal ben ik er één  tot anderhalf uur mee bezig. Rond vijf uur ga ik meestal op de Ipad of mijn mobiel checken en dan avond eten. Weinig tijd voor mijn blog dus, op sommigen dagen, zoals vandaag (Vrijdag 1 November, ik schrijf voor) is het eerste wat ik doe mijn laptop opstarten, wat blogs bekijken en op mijn eigen blog artikelen gaan schrijven. 

Eigenlijk weet ik niet precies waarom ik dit allemaal vertel, want bij de meeste kinderen gaat het huiswerk gedeelte hetzelfde. In het weekend schrijf ik tussen huiswerk door ook mijn artikelen, door de weeks heb ik daar amper tijd voor. Als er dus een keer geen artikel online is, sorry, maar dan heb ik het niet gered. Mijn huiswerk gaat (helaas) voor. 

Mijn vol geschreven agenda. Deze week is voor dat de herfstvakantie begon (Vandaar Vakantie bij zaterdag en zondag).
In de herfstvakantie was ik naar Turkije geweest, ontzettend fijn en relaxed was dat. Een hele week zowat niks doen. Ik had wel wat leerwerk mee, maar dat was niet heel erg veel. Ik heb ook wat geshopt, een vest en een sweater, niet erg veel dus, vandaar dat ik geen shoplog heb gemaakt. Als je daar één winkel hebt gezien, heb je ze bijna allemaal gezien, niet erg hoor, meer tijd voor niks doen! Ik zat in Antalya bij hotel Baia Lara. Het was echt super leuk, wel een omschakeling als je weer thuis komt en met code rood naar school toe mag fietsen. 

Beetje wazig, sorry, ik zie het nu pas,
Dan de Q&A. Ik wil heel graag een Q&A doen. Dat betekent dat je vragen kan stellen en die ga ik dan beantwoorden. Vraag van alles! Maar geen vragen die je zelf ook niet zal beantwoorden.

En zo sluit ik dit artikel af, ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik jullie weer een beetje op de hoogte heb gebracht.

Hoe gaat het met jou?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D