Favorieten van Oktober

vrijdag 1 november 2013


Vandaag ga ik jullie mijn favorieten van Oktober laten zien. Ik heb voor deze acht producten gekozen, van lippen tot hand verzorging. Van elk product is ook al een review over gekomen, de linkjes plaats ik onderin het artikel. Lees snel verder als je benieuwd bent, naar mijn favorieten van Oktober.


2 Lush producten (Mijn enige 2 ook, haha). Lemony flutter maakt mijn nagelriemen en handen superzacht en ruikt ook mega lekker. Ernaast een product extra handig voor de winterdagen, namelijk Bubblegum lipscrub. Al je velletjes scrub je van je lippen af, daarna kan je je lippen aflikken.


De volgende twee producten zijn oogproducten. Een waterproof mascara van Essence en een oogschaduw potlood van Miss Sporty. De mascara heb ik elke dag in Oktober gebruikt. Het potlood vind ik erg mooi, maar heb ik niet mega vaak gebruikt.


Dan 2 glitternagellakjes. De ene nagellak is een topcoat (Essence) en de ander een echt nagellakje (Essie). Ik vind beiden een erg mooi effect geven, maar wel lastig te verwijderen.


Als eerstvolgende product een highliter van Essence. Glimmende balletjes van de Me & My ice cream collectie, helaas niet meer te koop. Ernaast Babylips van Maybeline, een soort vaseline in stick vorm.

Reviews

Wat is jouw favoriete product van de maand Oktober?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D