TAG ♥ Me Time

zondag 18 januari 2015


Vandaag doe ik voor jullie de me time tag. Dat moment waarbij je helemaal tot rust komt, is voor mij echte me time. Ik zelf vind het heerlijk! In de meest lelijke maar comfy kleding uitgezakt op mijn bed of op de bank liggen, terwijl je die ene film gaat kijken die je al tijden wilde zien, maar geen tijd voor had, heerlijk! De tag bestaat uit vragen over je me time, erg leuk! Ik heb deze tag op verschillende blogs gezien als Teske, VeraCamilla, etc. Lees snel verder!


Wat kijk of lees je tijdens me time?
De laatste tijd ben ik begonnen met Harry Potter te gaan kijken, ondertussen ben ik bij de derde film. Ik vind het écht leuk om te kijken, je weet niet wat je kan verwachten en ik vind het erg spannend!

Wat draag je tijdens me time?
Meestal mijn pyjama of een jogympak met de meest fluffy sokken die er bestaan!

Wat zijn je favoriete producten om te gebruiken bij me time?
Meestal wanneer ik écht een momentje voor mezelf neem, ga ik in bad met een heerlijke bruisbal van Lush bijvoorbeeld. Ook doe ik nog wel eens een maskertje op van Dr. Van der Hoog of Montagne Jennesse.


Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Een nagellakje van Trind Earl Grey, het is een blauwe/grijze kleur, erg mooi vooral voor de winter.

Wat eet en drink je tijdens me time?
Chocolade, ofcourse <3 En qua drinken denk ik ook iets slechts als ice tea of cola, erg lekker, maar niet té vaak!

Wat is momenteel je favoriete kaars?
Ik gebruik eigenlijk nooit kaarsen. Ik heb altijd wax-melts of geurolie. Ik weet écht geen namen, ik heb zo'n setje van de Action met verschillende geuren olie en de wax melts haal ik uit een buurtwinkeltje. 


Ga je weleens de deur uit tijdens me time?
Nee, eigenlijk niet. Voor mij betekent me time in de meest lelijke kleding op mijn bed liggen met een lekker filmpje erbij of in bad gaan met een heerlijke bruisbal.

Ga je weleens alleen naar de film?
Nee, maar dat heeft vooral te maken met hoe lui ik ben en mijn leeftijd. Ik ga niet als 14-jarige in mijn eentje in een bioscoop zitten, dan ga ik duizend maal liever met een vriendin naar de bios toe.

Wat is je favoriete webshop?
Ik heb persoonlijk geen favoriet. Als ik naar iets opzoek ben, Google ik er naar en ga ik naar verschillende websites. Ik zelf vind het altijd fijn om gewoon in de winkel iets te kiezen en te passen, zo kom je niet voor on aangename verassingen te staan.


Ik vond deze tag erg leuk, vooral omdat iedereen altijd even de speciale me time heeft, waar je niks uitvoert. Ik hoop dat jullie de tag ook leuk vonden en neem de tag vooral over voor je eigen blog!

Wat is voor jou écht me time?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D