Geen inspiratie?!

zondag 26 april 2015

Misschien merk je het wel, maar ik heb de laatste tijd totaal geen ideeën meer voor artikelen. Ik koop de laatste tijd ook amper nog iets, dus reviews vallen af. Ook heb ik voor mijn gevoel alle tags al gedaan en fashion artikels, vind ik niet het leukst om te schrijven. Ik vind het leuk om het soms te doen, maar té vaak is niets voor mij. 

Ik vroeg me dus af of jullie leuke ideeën hadden. Binnenkort komen er weer reviews! Maar voor de rest heb ik niet meer zoveel ideeën. Dus laat even wat leuke ideeën achter in de comments of bijvoorbeeld site's voor inspiratie? Ik kijk uit om jullie ideeën te lezen!

Het spijt me dat dit artikel zo kort is en het erge is dat er komende week weinig artikelen online komen. Ik zal achteraf vertellen waarom. Lekker mysterieus! Dan komt hier een leuk plaatje van een ontzettend bewerkt park. Wel lekker vrolijk!



Wat is jouw idee voor een leuk artikel? Wat zou je graag op Feautystyle zien?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Misschien wat meer video's? Of wat meer DIY's? Ik snap dat je het na een tijdje zat wordt, maar dan kan je beter een poosje rust nemen, want een slecht artikel online zetten is ook niet bepaald leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt elke week donderdag een video, dus dat zit wel goed! Diy's kan ik meer gaan doen ja, leuk idee! Klopt, heb je bepaalde artikelen waarbij je die gedachtes had?
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D