TAG ♥ I wish...

dinsdag 21 april 2015


Vandaag voor jullie een ontzettend leuke tag, waarin je je fantasie kwijt kan. Superleuk als je het mij vraagt! Gewoon een beetje fantaseren, yaay. Veel plezier met lezen!


Als je alles zou mogen kiezen, wat zou dan je droombaan zijn?
Ik denk blogger, bloggen voor je beroep lijkt me zó ontzettend leuk. Dan ik heb altijd tijd voor artikels en kan ik weer dagelijks gaan bloggen!

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou dat dan zijn?
Oeh, dat weet ik nu al! Een soort pinpas waarmee ik bij alle winkels alles gratis zou mogen kopen, een eeuwige 100% korting. Hoe leuk zou dat zijn?!

Als je een locatie zou mogen uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Ik denk een grote stad als New York, ik denk dat je daar nooit alles gezien hebt!


Als je iets zou kunnen eten zonder er misselijk of dik van te worden, wat zou dat dan zijn?
Softijs of chocolade. Iets heel slechts, maar wat zo lekker is!

Als je een angst van jezelf zou kunnen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Ik zou mijn heimwee wegnemen, ik heb er altijd ontzettend last van als ik op kamp ga ofzoiets. Eerst dacht ik aan mijn angst voor liften en duiven, maar deze vind ik het irritantst, die anderen dingen kan je ontlopen, maar heimwee helaas niet.

Als je een superkracht zou kunnen hebben, wat zou dat dan zijn?
Ik denk dat ik mezelf kan teleporteren, naar allemaal steden, al zou ik er wel lui van worden. Dan zit ik in de woonkamer en wil ik naar de keuken toe, sowieso dat als ik die kracht had, dat ik het dan zou gaan gebruiken.


Als je elk dier als huisdier zou kunnen hebben, welk huisdier zou je dan hebben?
Een pug, dat weet ik zeker. Ik vind ze zo schattig vooral nadat ik ze bij allemaal youtubers heb gezien!

Welke superkracht zou jij willen hebben?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D