TIP ♥ Winged Eyeliner

dinsdag 15 september 2015


Mijn camera weigert tegenwoordig om scherpe foto's te maken van dichtbij, daarom zijn een aantal foto's van dit artikel écht verschrikkelijk, sorry daarvoor. Ik doe mijn best om ze zo scherp mogelijk te maken al is het soms écht onmogelijk! Vandaag laat ik jullie zien hoe je makkelijke en snel een perfecte wing maakt. Veel plezier met lezen!



Je hebt washi tape of plakband nodig en eyeliner. Ik zelf kies hier voor washi tape, omdat je dat makkelijk kan scheuren met je handen, bij plakband gaat dat vele malen moeilijker.


Je scheurt de plakband in twee kleine stukjes. De lengte hangt af van hoe lang je de wing wilt maken. Ik zelf vind een kleine wing mooi. 


Je zet de washi tape in een schuine lijn op je oog.


  Vervolgens teken je een lijntje met je eyeliner en klaar ben je. 

Super simpel, maar zelf vind ik dit enorm handig! Het is zoveel makkelijker dan het uit de losse hand proberen, je bent namelijk zo klaar!

Ga jij dit trucje gebruiken denk je?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D