Flapuit blogje: Nagelbijten

zondag 24 maart 2013

Normaal is Sanne altijd op zondag, maar helaas ze had het te druk met haar eigen blog. Ze zal vanaf nu een paar keer in de maand, wat posten.
Tumblr

Vandaag een flapuit blogje, wat niets met fashion of beauty te maken heeft. Gewoon even van je gedachte's af laten dwalen, en ze typen. Erg leuk en vermakelijk om te doen. Ook als je geen blog hebt, kan het gewoon via word, of in een email naar jezelf.


Maarja, de titel nagelbijten. Sinds kort bijt ik weer op mij nagels. Zelfs met mijn nagellakstickers op. Waar binnenkort een artikel over komt. Ik vind het zo irritant. Ik zocht het op Google op, en de resultaten die je ervan krijgt. Om van te gruwelen. Ik heb mezelf dus beloofd te stoppen. Hoelang ik het volhoud, weet ik alleen niet. Ik hoop lang. Mijn nagels zien er tenslotte niet uit, en er komen haakjes, waardoor er al een grote haal in mijn sjaal zit.
(2) Facebook


Mooie lange nagels, zouden echt geweldig zijn. Zoals hierboven. Dan hoef ik me niet te schamen als ik swatches doe. Schamen is wel een erg groot woord. Maar als ik dan bijvoorbeeld zulke nagels zie, dan denk ik echt wauw. Het zit ook nog tegen dat mijn nagels vanzelf afbrokkelen. Dan zie je die laagjes bij mij, als ik soms lak op heb.
Lush Fab Glam: Style Me Pretty: Black And White Nail Art Designs.
Nagellakverhardener helpt dan ook niet. Of zo'n gevoel heb ik dan. En ik hou het vaak niet bij, en gooi er weer een ander lakje op. Ik las laatst dat knoflook helpt. Misschien handig. Alleen lees ik nu weer op internet dat het in je genen zit. Je hebt een soort dingetje in je lijf, wat voor je nagels zorgt. 

Als ik het terug lees, lees ik dat het echt een afdwaalartikel is. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dan kan ik het misschien vaker doen.

Wat vind jij van zo'n soort artikel?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D