Eyelook

maandag 4 maart 2013

Vandaag komt er een eyelook. Een ooglook ook wel vertaald in het nederlands. Ik ga jullie uitleggen hoe je dit maakt. Nieuwsgierig? Klik dan snel op 'Meer lezen'.

Als eerst de producten die ik heb gebruikt.
-Mascara, essensce
-Eyeliner, Hema

Dan hoe je het aanbrengt.
Als eerst heb ik de eyemousse gebruikt. Je moet dan een lijn trekken boven je oog. Die heb ik aangebracht met deze kwast. Ik weet alleen niet meer, waar ik hem vandaan heb.
Dan veeg je het kwastje, zeg maar uit boven je oog, zodat het vervaagt. 
Zo ongeveer.

Dan breng je echt een heel dun laagje eyeliner aan. Doe je wat mascara op je ogen, en klaar is je party, basic eyelook. 

Wat vind jij van het eindresultaat? Plaats het in je reactie.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D