Nail inspiratie #2

vrijdag 29 maart 2013

Eigenlijk was dit artikel voor gisteren, alleen was ik het gisterochtend vergeten online te zetten, ook doordat ik haast had. Maarja vandaag een nail inspiratie. De naam klopt alleen niet. De helft in het engels en de andere helft Nederlands. Het klinkt op zich wel grappig. Soms wil je je nagels lakken, maar hoe en wat weet je niet. Wat doe je dan? Je surft naar Feauty style, en zoekt deze artikels op! Makkelijk en snel.


Dit is het eindresultaat, ik heb de nagels van mijn vriendin Merel gelakt. De pinken zijn gewoon roze. Ringvinger is met een glitter topcoat gedaan. 

Dit zijn de middelvingers. Met een stempel gedaan, over de nagel moest alleen nog een extra laag roze. Doordat dat niet is gedaan zie je het vuil eronder erg, en de nagel zelf. Ook is de wit vervaagd door de topcoat, we waren iets te vroeg.

De wijsvinger is gedaan met twee hartjes. Die heb ik er opgelijmd, met het setje van de Action voor 1,49.

De duim is ook roze, met glitterende, zilveren stipjes. Dit heb ik gedaan met een wat dunner kwastje.

Wat vond jij van deze Nail inspiratie?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D