Shoplog, 13 maart

donderdag 21 maart 2013

De datum is van eerder. Ik kon de post nog niet online zetten, doordat de make-up week aan de gang was. Wat natuurlijk ook ontzettend leuk is. Ik heb bij verschillende winkels geshopt. Ik was ontzettend blij aan het eind van de dag.

Deze uiltjes ketting, waar ik letterlijk verliefd op ben geworden. Hij kost 16,95. Maar ik vind het het wel waard, ik heb er in mijn hoofd leuke 'A look todays' meegemaakt. Je zal hem zeker terug zien. Hij is van pieces.


Nieuwe gympen! Blauw, met lichtblauw. Als het goed is, zie je een beetje een slangenprintje op de schoen. Awesome!

Deze shirts zijn ook van de pieces. Voor het dansen. Dan kan ik het er makkelijker over heen doen. Het printje met de soort kleurtjes zie ik ook steeds vaker voorbij komen. Volgens mij een nieuwe trend!

Ik zocht al ontzettend lang, zo'n spijkerblouse. Eindelijk een gevonden bij clockhouse. (Merk van C&A) Het is ook een fijne stof. Deze blouse+ de uilketting+ Roze broek= Nieuwe look!  Helaas nog iets te koud voor nu, maar zeker goed voor de lente.

Ik had ook nog een paarse trui van de H&M, die ik toen ik dit artikel schreef niet vond, terwijl ik nu weet dat hij onder het blousje hierboven zit. Mijn moeder had het opgehangen. Ik heb deze foto van de site van H&M. Er zitten kleine pailleten op de mouwen.

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D