Eucerin // Hydraterende cremè // Skinpharma

woensdag 20 november 2013


Donderdag had ik een leuk pakketje ontvangen van Skinpharma. Ze stuurde me een pakketje met een nagellakje van Pupa (Review komt binnenkort) en wat testers. Vandaag ga ik één van die testers aan jullie showen. Ik ben benieuwd, is het wel een goede hydraterende cremé? We zullen zien!


Oké, ik heb gelogen, het is een aanvullende hydraterende cremè. Des te beter! Het bevat geen parfum en olie. Het heeft trouwens wel geur, een soort Nivea geur zal ik het noemen.


Ookal is het een tester, ik ga jullie als nog het tuitje laten zien. Het is een simpel tuitje, waar je makkelijk zelf kan bepalen hoeveel product je nodig hebt.


Het is een gelige substantie. Het doet me erg denken aan die dikke cremès van vroeger.


Bij het uitsmeren merkte ik meteen al wat voor een luchtige substantie het is. Het voelt helemaal niet dik.


Na het uitsmeren.

Conclusie
Ik ben erg tevreden over deze tester. Het voelt zoals ik al zei erg luchtig aan, ook voelt mijn huid mega zacht. Ik heb het alleen op mijn handen gesmeerd. Mijn moeder heeft vaak last van droge handen en kloven (Ik zelf gelukkig niet) Ik gaf haar de cremè. Ze vertelde dat haar handen er mega zacht van werden en de kloven minder hard. Nice! Ik vind het een erg fijn product, jammer dat ik er zo weinig van heb.

Je kan het product op de Skinpharma webshop kopen, al vind ik het wel erg duur.

Heb jij last van een uitgedroogde huid in de winter?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Mijn handen zijn net als die van een 50 plusser zo droog....
    Ik ga het denk wel proberen ;D (ik ben 11 -_-)

    Je kan ook misschien binnenkort over de suprises houden met sinterklaas. Wat voor ideeen en hoe je het maakt etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh! Als 11 jarige is het natuurlijk niet de bedoeling zulke 'oude' handjes te hebben.

    Goed idee, ik maak thuis alleen suprises (Zit op middelbare dus vandaar geen suprises van school) Ik ga even kijken, want mijn ouders en broer mogen natuurlijk niet zien wie ik heb. Ik ga het proberen!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is goed x. Ik heb een mislukte laptop gemaakt :c

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D