TAG: 99 Things

zaterdag 16 november 2013

Vandaag heb ik voor jullie een best wel oude tag, maar ik wilde hem nog steeds doen, vandaar presenteer ik vandaag aan jullie de 99 things tag. Met weer zelf gemaakte foto's, ik begin de mood er een beetje in te krijgen, haha.


1. Je eigen blog gestart: Jups, eerst had ik allaboutfashion en dat veranderde langzamerhand in Feautystyle.
2. Onder de sterren geslapen. 
3. In een band gespeeld.
4. Naar Hawaii geweest.
5. Een meteorietenregen gekeken.
6. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven.
7. Naar Disneyland geweest: Twee keer in Parijs. De ene keer was mijn moeder ziek geworden, dus 
gingen we nog een keer.
8. Een berg beklommen: Ik heb wel vaak in de bergen gewandeld en dan na zo'n lange route erboven 
gekomen.
9. Een bidsprinkhaan vastgehouden: Vroeger pakte ik echt elk beestje, van mieren naar 
lieveheersbeestjes.
10. Een solo gezongen: In de musical van groep 8 had ik een klein zinnetje. 
11. Bungee gesprongen.
12. Parijs bezocht: Toen we naar Disney reden waren we verdwaald in Parijs.
13. Naar een onweersstorm gekeken 
14. Jezelf vanaf nul een kunst geleerd.
15. Een kind geadopteerd.
16. Voedselvergiftiging gehad.
17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen.
18. Je eigen groenten geteeld: Op de basisschool hadden we boederijschool, je ging dan leven als 
een echte boer met melken en natuurlijk groenten telen.
19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk.
20. Geslapen in een nachttrein.
21. Een kussengevecht gehad: Wie niet?
22. Gelift.
23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was: Mijn moeder dan, zodat we eerder op vakantie konden.  
24. Een sneeuwfort gebouwd: Vroeger deed ik het heel vaak met mijn broer en hielden
 we sneeuwgevechten
25. Een lammetje vastgehouden.
26. Ge-skinnydipt.
27. Een marathon gelopen.
28. In een gondel gevaren in Venetië.
29. Een totale eclips gezien 
30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken: Best vaak, net op het laatste moment op het strand
zijn.
31. Een homerun geslagen : 
32. Op een cruise geweest.
33. De Niagara Falls in het echt gezien.


34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.
35. Een Amish gemeente gezien.
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd.
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn
38. De toren van Pisa in het echt gezien.
39. Gaan rots klimmen
40. Michelangelo’s David gezien.
41. Karaoke gezongen: Alleen het jammere is dat ik niet kan zingen.;(
42. Een geiser zien uitbarsten
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.
44. Afrika bezocht.
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht 
46. Met een ambulance vervoerd.
47. Een portret laten schilderen van jezelf.  
48. Diepzee duiken
49. Iets kwijt geraakt ergens….: Mijn favoriete lippenbalsem, mijn lieveheersbeestjes ring en volgens
mij nog veel meer.
50. Op de top van de Eiffel Toren geweest.
51. Gedoken of gesnorkeld : 
52. In de regen gekust.
53. In de modder gespeeld
.54. Bij een drive-in bioscoop geweest.
55. In een film gespeeld.
56. De Chinese Muur bezocht.
57. Een bedrijf gestart.
58. Vechtsport les gevolgd
59. Rusland bezocht.
60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden.
61. Scouting koekjes verkocht.
62. Op een walvistocht geweest (toeristisch).
63. Bloemen gekregen zonder reden
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd.
65. Wezen Skydiven.
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht: In Drenthe


67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo.
68. In een helikopter gevlogen.
69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard: Mijn barbie's en Pet Shop, bij mijn barbie's zitten
nog zelfs barbie's van mijn moeder.
70. Het Lincoln Memorial bezocht.
71. Kaviaar gegeten.
72. Een quilt gemaakt.
73. In Times Square gestaan.
74. Door de Everglades getoerd.
75. Ontslagen bij je baan
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen: Ik vind hun pakjes zo leuk he?!
77. Een bot gebroken: Vorig jaar mijn pols, mijn linker. Mijn broer had in die tijd ook zijn linker pols
gebroken.
78. Passagier geweest op een motor.
79. De Grand Canyon in het echt gezien.
80. Een boek gepubliceerd.
81. Het Vaticaan bezocht: Met vakantie vorig jaar, toen was de 'oude' paus er nog, hij reed rond
in een gloedje nieuwe jeep.
82. Een gloedje nieuwe auto gekocht.
83. In Jeruzalem gelopen.
84. Je foto in een krant: Met de boederijschool, een keer met school en een keertje met veilig 
verkeer Nederland.
85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar.
86. Het Witte Huis bezocht.
87. Een dier gedood en bereid om te eten.
88. De waterpokken gehad.
89. Iemands leven gered.
90. In een jury gezeten.
91. Een beroemd persoon ontmoet
92. Deelgenomen aan een boekenclub.
93. Een tattoo hebben.
94. Een baby gehad.
95. De Alamo (Texas) in het echt gezien.
96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen.
97. Betrokken geweest in een rechtszaak.
98. Een GSM gehad: Natuurlijk wie niet?
99. Gestoken door een bij



Welke dingen heb jij van de 99 things tag gedaan?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. dat ben je zelf!! Je hebr een super leuke tag! En super mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D