PUPA // Glitter Nail Polish

dinsdag 26 november 2013


Vandaag review ik voor jullie mijn eerste lakje van PUPA. Ik heb het opgestuurd gekregen van Skinpharma. Het is een supermooi glitterlakje. Ik ben er erg benieuwd naar! Dekt het mijn volledige nagels, of moet er nog een kleur onder? We zullen zien!



Zoals ik al zei is het een glitter lakje. Het heeft kleine blauwe en zilvere glitters.


Een nummer staat er niet op, dus ik neem aan dat dit het nummer is.


Ik vind het er zo minder spectaculair uitzien. Het neemt in ieder geval veel glitters in één keer op.


Omg, wauw, wat is dit een mooi lakje. Dit is serieus 1 dun laagje. Het dekt geheel de hele nagel.

Conclusie + Prijs
Ik ben super blij met dit lakje, bedankt Skinpharma. Voor 6,50 kan je dit lakje in hun webshop kopen. Ook heeft Pupa nog andere make-up en nagelartikelen.

Wat voor glitterlakjes heb jij?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D