Catrice Limited Edition // Celtica

maandag 18 november 2013

Catrice-Celtica-Collection-Spring-2014

Vandaag laat ik jullie kennismaken met een nieuwe collectie van Catrice, genaamd Celcica. De collectie bevat veel warme tinten. Het doet me erg aan de lente denken. Vanaf midden Januari is deze collectie in de winkels!

Catrice-Spring-2014-Baked-Eyeshadow


Hebben deze oogschaduws zo'n mooi printje of ligt het aan mij? Het is een baked oogschaduw. In een lila kleur een paarse kleur en 2 bruintinten. Voor 3,79 kan je deze binnenkort kopen.

Catrice-Spring-2014-Cream-Powder-Blush

Zoete blushes met een lief uiterlijk, een roze en een peachy kleur. Ik vind het uiterlijk er erg leuk uitzien. Zoals de naam al zegt zijn ze lekker creamy! Voor een prijs 3,99 mogen ze er wel wezen.


Catrice-Spring-2014-Multicolour-Highlighter

In deze collectie hebben ze ook een highliter, met een superleuk patroon. Al vind ik het wel erg op een bronzer lijken. Het uiterlijk van deze collectie vind ik echt leuk, zachte lieve tinten met zilvere verpakkingen. Deze highliter kost 5,49.
Catrice-Spring-2014-Sheer-Lip-Color

Dan hebben we nog 3 gel lipsticks. Een nude, peachy en knalroze gel lipstick. Voor 3,99 per stuk.
Catrice-Spring-2014-Ultimate-Nail-Lacquer

De nagellak mag niet ontbreken. De 1ste, 3de en 4de zijn met glitters. De roze niet, of ik zie het niet goed? Ik vind de 1ste en 4de kleur ontzettend mooie winterkleuren. Voor 2,79 per stuk.
Catrice-Spring-2014-Nail-Flakes

Ook als laatste item hebben ze glitters voor op de nagels. Een opvolger van Essence? Ik vind dit er kwalitatief wel beter uit zien. Met een mooi doosje en originele glitters. Wie weet wel een echte must! Voor 2,99.

Wauw, ik vind deze collectie echt leuk. Ik vind hem zoals ik al zei meer bij het voorjaar passen, in plaats van de winter, maar who cares? De superleuke verpakkingen en roze / peachy kleuren mogen niet ontbreken.


Hier nog een leuke filmpje over de nieuwe collectie!

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D