Mijn favorieten nagellak

maandag 26 augustus 2013


Vandaag ga ik jullie mijn favorieten nagellak laten zien. Het verandert telkens weer, maar op dit moment ben ik verliefd op de bovenstaande kleurtjes. Van links naar rechts: Catrice 28 you better think pink - Nail polish primark ~ Nagellakje uit Italië (Ik kan niet ontcijferen wat er staat) ~ Catrice 02 pimp my shrimp ~ Hema nagellakje donker blauw met shimmer ~ Zilver nagellakje van de Primark (Zat in een pakketje met caviar bals) ~ Kiko nagellak nr. 18.



We beginnen met de twee Catrice lakjes. Het zijn 2 zomerse kleuren, een peachy en een felroze. Het felle van de roze komt helaas niet helemaal over. Ik heb 02 Pimp My Shrimp (de oranje) en 28 You Better Think Pink (de felroze)


Swatches, deze lakjes dekken goed, met 2 lagen is er geen nagel meer te bekenen.


Dan gaan we door met dit lakje van Kiko in nummer 18. Het is een licht paarse kleur. Hiervan komt binnenkort een review dus ik verklap niet te veel.


Dekt volledig in slechts 1 laag.


Dit lakje kreeg ik in een Caviar setje van de Primark. Hier heb ik ook een filmpje over gemaakt. 


Dekt goed en een ontzettend mooie kleur, helaas is het wel een beetje streperig.


Een donkerblauwe kleur met galaxy shimmers. Ik was al verliefd toen ik dit lakje kocht.


Perfecte dekking, zo word de kleur wat lichter, wat ik ook mooi vind.


Als een-er-laatste-lakje een lakje (nogmaals) van de Primark. Een fel blauwe zomerse kleur.


Goede dekking. Dit nagellakje kan je kopen in een setje van 4 voor 1,50.


Als laatste lakje een paarse glitter topcoat. Met zoveel mooie shimmer echt wauw. Ik kan een uur naar dit lakje staren.


Het is een glittertopcoat dus niet erg veel dekking. Het valt me wel op dat de paars stukken lichter is. Naja, het is een blijft een mooie kleur. Deze nagellak is helaas niet in Nederland verkrijgbaar.

Wat is jouw favoriete nagellak?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D