Onyx ♥ Peeling Maskerdoekjes

dinsdag 6 mei 2014


Vandaag review ik voor jullie maskerdoekjes van het merk Onyx. Dit merk is onder andere tekoop bij Action. Ik zag deze maskerdoekjes liggen, keek naar de prijs en werpte ze in mijn mandje. Nu een goede kwaliteit en dan zijn we helemaal vrolijk!



Het product is bedoelt voor alle huidtypes.


En bevat een hoop vitamines!


Klinkt goed!


Ik volgde de gebruiksaanwijzing en haalde een wit doekje uit de kleine opening. Er zitten 8 doekjes in 1 pakje.

Ik had er niet 1, maar 2 te pakken, ze zaten aan elkaar vast. Hmm.. Ik hoop niet dat dit probleem vaker voorkomt.



Charmant hoor! Als je eenmaal met je gezicht beweegt valt het doekje er meteen af. Ook vind ik de grote van de doekjes wat overdreven, niemand heeft zo'n breed gezicht.

 Conclusie
Nadat ik het doekje van mijn gezicht afhaalde masseerde ik het vocht goed in mijn huid. Zonder enig effect, mijn huid voelt & ruikt schoon, maar verzorgend? Nee, totaal niet. Ook als je net zo ongeduldig bent als ik kan je echt niet 10 minuten niks doen. Ik denk dat het meer effect heeft als je de doekjes een minuut over je gezicht wrijft.

Je kan de maskerdoekjes voor 1,69 kopen bij de Action.

Heb jij ervaring met deze maskerdoekjes?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Haha wat zag je er grappig uit. Zo'n doekjes geven me altijd een twijfel gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ziet er grappig uit! Wat jammer dat het niet echt effect heeft, maar voor dat prijsje was/is het, het proberen waard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde dat ie niet werkt, hij is erg groot zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D