A look today ♥ #16

dinsdag 27 januari 2015


Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe A look today, dat was een tijdje terug. Ik heb vandaag voor jullie een look met een geruit bloesje en een jeans. Wel draag ik op de foto's sokken, dat is natuurlijk erg sexy, maar ik zou er normaal een soort Timberlands onder dragen om helemaal in de houthakkers sfeer te komen.



Zoals ik al zei draag ik een geruit blouseje, daaronder heb ik een wit T-shirt met Couture erop en een blauwe jeans.


Mijn haren draag ik los met een clipje naar links toe.


Ik heb mijn shirt aan de voorkant in mij broek gestopt.


Ik vind deze armband echt geweldig. Het printje en de blauwe bedeltjes, I love it! Dit is trouwens geen Noosa.


Ik heb om mijn rechterarm een aantal parel armbandjes. Ik vind deze altijd erg leuk, vooral omdat het makkelijk is te combineren.


Ik heb bordeaux rode nagellak opgedaan met een rode glitter topcoat er overheen.


Waar heb ik de kleding vandaan?
-Blousje: Winkel uit Haarlem
-Shirt: Winkel uit Haarlem
-Broek: Only
-Riem: Van een buurtwinkel
-Armband links: Gekocht bij de Tina dag van 2011
-Armbanden rechts: Primark
-Nagellak: Ik weet het niet meer, omdat ik de nagellak bij een vriendin heb opgedaan, we gingen samen nagels lakken.

Ik vind deze look erg leuk door de kleurcombinatie en ik vind dat de armbanden en de nagellak net dat beetje meer geven.

Wat vind jij van de look?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D