Stelling ♥ Is waterproof oogmake-up beter dan gewone oogmake-up

zondag 25 januari 2015

Er staat een fout in de foto, het is namelijk geen mascara maar oogmake-up.
Vandaag een stelling, namelijk: Is waterproof make-up beter dan gewone oogmake-up. Ik zelf heb voorheen altijd waterproof mascara gebruikt, tot die uit de collectie ging, jammer genoeg. Vandaar dat ik de normale versie deze keer heb gekocht. Ik zelf was er wel benieuwd naar dus vandaag ga ik jullie mijn mening er over vertellen en natuurlijk gaan we kijken naar de feiten!



Hierboven zie je 1 waterproof mascara, 1 normale mascara, een waterproof eyeliner en een normale eyeliner. De meest linker eyeliner is alleen niet meer verkrijgbaar net als de blauwe mascara.


Voordelen van waterproof mascara
-Het blijft goed zitten
-Als het regent ben jij veilig voor uitgelopen ogen

Nadelen van waterproof mascara
-Lastig te verwijderen
-Kan je wimpers beschadigen


Voordelen van gewone mascara
-Is makkelijk te verwijderen
-Heeft meestal een dunnere structuur dan waterproof mascara dus ziet er natuurlijker uit op je oog

Nadelen van gewone mascara
-Bij een regenbui ligt je mascara ergens in de buurt van je knieën
-Als je erg vaak in je oog wrijft is er veel kans dat je mascara van je wimpers afgaat


 Voordelen van waterproof eyeliner
-Bijft goed zitten
-Met name bij een regenbui

Nadelen van waterproof eyeliner
-Als je een foutje maakt is het moeilijk te verwijderen
-Soms lastig te verwijderen

Voordelen van gewone eyliner
-Makkelijk te verwijderen als je bijvoorbeeld uitschiet tijdens het aanbrengen

Nadelen van gewone eyeliner
-Na een regenbui of een duik in het zwemband ziet het er niet meer uit


Conclusie
Qua eyeliner vind ik het niet zo moeilijk en blijf ik gaan voor een waterproof eyeliner, maar bij mascara ligt het lastiger, want er zijn even veel voor- als nadelen bij de mascara's. Toch denk ik dat ik voor de waterproof mascara ga, omdat dat mij een fijner gevoel geeft, dat wanneer ik doorweekt op school aankom ik niet meteen naar de wc moet haasten voor een mascara check.

Gebruik jij waterproof oogmake-up?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D