Favoriete Youtube Kanalen ♥

woensdag 30 april 2014


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete Youtube kanalen zien. Ik vertel ook bij elk kanaal waarom ik dit zo'n leuk kanaal vind. Ik hoop dat jullie zo nieuwe kanalen ontdekken, veel plezier met lezen.


Macbarbie07
Hoe ze haar filmpjes bewerkt, haar diys, ik vind Bethany's kanaal zo leuk door de variatie. Ook haar manier van het bewerken van de video's vind ik ontzettend mooi.



TheKelvlog
Kelvin vind ik altijd erg grappig, misschien ken je hem wel van Cinemates of Cinebuddies. Ik vind de manier waarop hij het brengt erg leuk en hij is gelukkig ook niet de lelijkste om naar te kijken.



Cutepolish
Zoek je een leuke nail-art? Neem dan zeker een kijkje op Cutepolish. Ik zit soms echt filmpjes te kijken met mijn mond open. Sommigen dingen zijn haalbaar voor mensen, die niks bakken van nail-art, zoals ik. Dus dat is best wel fijn!



Yoyomax12
De lekkerste recepten, waarbij je letterlijk wegslijmt. Bijvoorbeeld de video hier onder, zie het plaatje alleen al; Yumm! Ik zal alleen niet zo snel iets namaken



Stuktv
3 jongens die elke week de meest maffe opdrachten uitvoeren. In het filmpjes hieronder kamperen ze op een rotonde, ik vind ze echt geniaal. Ze schelden wel wat veel, maar mij boeit dat vrij weinig.



Enzoknol
Als ik hem in één woord moet beschrijven is het YOLO! In de video hieronder gaat het alleen fout. Ik volg alleen zijn vlogs. De games vind ik namelijk niet zo leuk.



Banjomovies
Leuke humor, soms wel erg flauw en goede kwaliteit, zo zal ik Banjomovies beschrijven.



Ellisinjoetoepland
Ellis is een meid met droge humor. Ik vind haar filmpjes qua kwaliteit niet heel goed, maar qua inhoud wel.



Girlsworldproblems
Lisa en Melanie zijn tweeling en maken sketches over het zijn van een meisje. Alles maken ze lekker overdreven waardoor ik ze zo leuk vind.



Theaumes
Thomas maakt korte grappige sketches. Ze gaan over de meest random dingen en dat is ook een reden waarom ik zijn filmpjes zo leuk vind.


Wat zijn jouw favoriete Youtube kanalen?

Liefs Maaike

9 opmerkingen:

  1. Leuke kanalen. Ik kijk enkel video's van bloggers, haha. Je hebt je lay-out wa t aangepast, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Dit is wat rustiger, wat fijner leest.
      liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Ps. De vorige vond ik qua achtergrond mooier, maar de letters maken het af30 april 2014 om 11:53

    Ik kijk bijna alleen banjomovies, en teaumes. En Serpentgameplay voor minecraft survival xD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Ik wil de header nog veranderen maar voor de rest het zou houden.
      Jaa, leuke kanalen. Haha, ik ook!
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  3. Leuke kanalen, ik vind GirlsworldProblems echt een leuk kanaal. Je lay-out is mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, leuke YouTube kanalen! De meeste kende ik nog niet, maar TheKelvlog vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post! Ik kende ze allemaal niet behalve stuktv. Sommige opdrachten zijn echt té grappig haha. Ik ga de andere kanalen straks ook even opzoeken op Youtube en bekijken! ;-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kanalen! Ik kende ze allemaal en ze zijn inderdaad super :)

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D